Hallo, Ik had een vraagje. is een wandelwagen bak verplicht? ik heb alleen een wandelwagen die wel helemaal plat kan van quinny maar niet zon bak voor erin. Is dit echt nodig? Bedankt! Groetjes tamara
Verplicht weet ik niet. Maar ik zou er in ieder geval 1 aanschaffen. Het is helemaal niet goed om ze al meteen in de wandelwageninzet te leggen i.v.m. met het ruggetje. Groetjes Inge
Lijkt me wel heel handig, is veel beter voor het ruggetje om op een volledig platte ondergrond te liggen. Zo'n bak is ook veel meer beschut, dat is zeker in het begin veel fijner voor je kindje (en uiteindelijk ook voor jou ).
Ik weet niet wat voor wagen je precies hebt. Het is volgens mij ook niet verplicht een wagenbak te hebben, maar ik vind een wandelwagenbak eigenlijk wel een must. Je kindje ligt er veilig, plat en lekker beschut. Lijkt me veel lekkerder liggen dan meteen in de wandelwagen-inzet, hoe plat deze ook is .
Niemand kan je het verplichten, maar ik kan je wel zeggen dat je hem echt nodig hebt. Zo'n kleintje ligt er zeker 6 maanden en soms nog langer in. Het ligt veel relaxter. Je kan hem zelfs gebruiken ter vervanging van een wiegje de eerste weken en op een gegeven moment in het bedje zetten, zodat het kindje ook went aan zijn kamertje om daarna in het grotere bed te gaan. Daarnaast ook handig als je op bezoek gaat of id.
het is niet verplicht maar ik zelf vindt het wel een must. want ik heb ook een quiny en die zitten kan wel plat mar zit niet echt zacht.en die wandel wagen bak zit een matrasje en een bescherm kap tegen de wind. erg pretig wat ze hier ook zeggen dat je dan je kleine in de bak kan laten slapen naast je bed gaan wij ook doen.en ook als je in de tuin zit. maar je moet doen wat je zelf pretig vindt. ik heb hem trouwens voor 100 euro van mp
Als je van jezelf weet dat je niet veel gaat wandelen met je kindje dan hoeft het natuurlijk niet. Dan zou je ook de maxi cosi op de wandelwagen kunnen zetten. MAAR als je wel veel wil gaan wandelen dan heb je hem wel echt nodig. Ik heb de bak echt super veel gebruikt. (gebruik hem nog veel) Is ook makkelijk als je ergens op visite gaat en je kindje is nog heel klein, dan kan hij daar in slapen.