Boxkleed folder W.ibra

Discussion in 'De babyuitzet' started by nathalie2012, Jan 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

Oct 5, 2012
    1,581
    0
    0
    In de folder van Wibra van deze week staan boxkleden. Iemand al naar wezen kijken? Wat staat er precies op? En is het in het roze of blauw? In de folder staat maar een klein stukje afgebeeld.

2. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ik wil morgen ook ff gaan kijken, ga zowiezo wel een ander boxkleed ook laten maken maar voor dit geld van die aanbieding misschien eentje erbij voor reserve als je kindje spuugt ofzo?

Die slaapzakken en slabben vond ik btw ook erg leuk! Die slaapzakken stond eigenlijk ook niet bij of t voor de zomer of winter is...

3. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

Jun 29, 2012
    471
    6
    18
    Female
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Ik ben helemaal fan van die MDF kapstok met sterren en het MDF bord met tekst van 100x10 cm die in het boekje staan, die ga ik me morgen gauw halen :D Erg leuk voor de babykamer hihi. Die boxkleden zijn erg handig om reserve te hebben, vind ze zelf wel vrij dun(als dat dezelfde kleden zijn als wat ze normaal gesproken ook hebben) dus zou er dan wel 2 in de box leggen (ik persoonlijk dan:) )

4. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

Jan 2, 2013
    1,381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Ik ga morgen voor m'n werk ook even kijken, hebben ook leuke spulletjes voor de babykamer in de folder staan. Wij weten vanaf volgende week maandag pas of we een jongetje of een meisje gaan krijgen, maar ze hebben 30dgn termijn voor het ruilen bij de Wibra dus dan kan ik best wel wat kopen voor beide en dan volgende week weer wat terug brengen. ;)

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik denk dat ze rood en blauw zijn en de blauwe staat iig een ster op. Van 2 jaar geleden heb ik 2 roze boxkleden, ze zijn idd dun maar blijven heel goed! Mn dure jolijn boxkleed is na 2-3x wassen al zn vulling van verschoven enzo en van die van de wibra na xx keer wassen nog prima. Ik gebruik ze nu ook nog als speelkleedje op de grond enzo en idd reserve als de ene onder gespuugd is.

6. A1988

A1988 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,133
    0
    0
    Twente
    Dank voor de tip dames! Ik ga morgen ook even kijken :D

7. Luja

Luja Niet meer actief

Goede tip ik ga morgen ook ff!! Leuk spul nu bij de Wibra:D

8. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

Jun 29, 2012
    471
    6
    18
    Female
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Ik ben net terug van de wibra. De kleden zagen er wel leuk uit hoor, daar heb ik me er ook al 2 van meegenomen :).
    Heb verder nog een MDF bord van 100x10cm wit met grijze tekst: 'We made a wish... and you came true...' Past mooi bij ons grijs/witte kamertje :D
    En nog 2 boekenstandaards wit/grijs met ster meegenomen voor €1,99 per stuk :D

9. Luja

Luja Niet meer actief

Ik ben ook net terug van de Wibra, goed geslaagd:D

Vond zelf de boxkleden niet heel leuk, ik hoopte dat er een ster opstond, maar hier hadden ze alleen met gekleurde vakken. Heb ze dus laten liggen, hebben er toch al eentje en krijgen die van snoozebaby als kraamkado van mijn ouders :p

Wel gehaald...
    Een schattig slaapzakje wit met donkerblauwe sterren €8.99
    Vier paar sokjes voor per stuk maar €0.99
    Mickey Mouse boxpakje voor maar € 4.99
    Mutsjes wit blauwe ster en blauw samen voor € 1.99

Helemaal blij mee, goed geslaagd:D

10. nathalie2012

Oct 5, 2012
    1,581
    0
    0
    Helaas waren de boxkleden uit de folder niet binnengekomen. Mocht dus de "gewone" boxkleden met gekleurde vakken ipv daarvan nemen voor 6 euro p.s. Ik heb er 1 meegenomen, bedacht me alleen later dat we 2 boxen hebben (1 beneden en 1 op zolder) dus 2 boxkleden was slimmer geweest. Maar goed misschien kan ik ML nog even sturen, die werkt in de plaats waar de dichtsbijzijnde winkel is. Of we vragen er 1 als kraamkado, kost natuurlijk niet veel.

Ik vond de mutsjes niet leuk. Wij krijgen een meisje en ik vond de roze kleur niet mooi. Viel een beetje tegen voor mij. Maar wil ook niet te veel kopen ook niet qua decoratie omdat de kamer nog niet af is.

11. beccie

beccie Niet meer actief

vanmorgen ook veel babyspul gekocht bij de wibra.
    boxkleden heb ik niet gekocht,
    heb wel een pak hydrofiel doeken, washandjes, een groot pak spuugdoekjes,
    sokjes.
    badthermometer
    3 leuke setjes kleding van die boxpakjes.
    aankleedkussens
    allemaal leuk spul :D

heb ook een jasje gekocht bij de zeeman, zo schattig :D en een lading rompers.

morgen nog even bij de hema kijken voor de laatste spullen en dan ben ik klaar :D

12. Zitten leuke dingen bij! :)
    Boxkleden zijn wel dun, dus idd 2 op elkaar of een boxmatras eronder.

13. nathalie2012

Oct 5, 2012
    1,581
    0
    0
    Ik wilde inderdaad een boxmatras kopen om eronder te leggen, vind het zo zielig om de kleine op een houten plank te leggen...
    Spuugdoekjes leek me niet handig ivm de kleuren. Moet je de donkere weer apart gaan wassen.

14. Jomy

Jomy Niet meer actief

Heb een slaapzakje gekocht voor 6,99 en idd die monddoekjes waren super leuk! En ook die slabben met sterren/harten. 2 voor 2,99

Idd die rompers zijn ook erg leuk en ook helemaal niet duur, 2 of 3 euro per stuk!

15. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb het boxkleed gekocht. De roze versie. Zien er leuk uit. Zeker voor die prijs! Hierbij foto ter inspiratie :)

16. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

Jan 2, 2013
    1,381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Hihi, hier ook vanmorgen aardig wat aankopen gedaan bij de Wibra. Heb het houten kapstokje gekocht, die met 3 sterren, slabbetjes met ster, spuugdoekjes, hydrofiel luiers, hydrofiel washandjes (maar kwam er net achter dat ik die wel betaald heb maar ze niet in m'n tas zitten), badcape (een roze en een blauwe aangezien ik volgende week pas weet wat het wordt, dan breng ik er gewoon eentje terug). De boxkleden heb ik niet kunnen vinden, de cassiere wist er helemaal niets van, dus die hoop heb ik maar opgegeven. En verder nog wat rompertjes en een heel leuk zomerpakje gekocht.

17. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

Sep 3, 2012
    840
    311
    63
    Female
    Sint Oedenrode
    Die kleden gaan idd lang mee, ik heb ze altijd gekocht voor mijn honden ;)
    Die worden om de 2 weken gewassen, ze veranderen wat van kleur, maar de structuur blijft prima :)

Ik heb 2 borden gehaald van 1.00, vind ze geweldig!!

18. Babystew

Babystew Niet meer actief

Dat boxkleed heb ik hier ook, gaat inderdaad prima! Heb er gewoon 2 op elkaar liggen, zacht zat..
    Ik zocht nog een boekensteun, staan wel leuke in de folder.. Ga binnenkort ook maar even kijken denk ik :)

19. nathalie2012

Oct 5, 2012
    1,581
    0
    0
    Ik heb de versie met roze, grijs, ecru ;)
    Zit er nog over te denken om nog even een 2e te halen

20. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vorige jaar een witte gekocht voor onder mijn andere boxkleed. Lekker zacht.

Share This Page