Wij gaan toch nog een box kopen maar nu twijfelen we tussen deze 2 boxkleden. Welke boxkleed is dikker/betere kwaliteit?
Ik heb die van Koeka (met wafel) en die is lekker dik. Heb er wel alsnog een boxmatrasje onder liggen.
Ik heb een baby's only met sterren en hoewel ik een groot baby's only fan ben komt er bij mij geen boxkleed meer van hun in. Bij ons begon deze namelijk heel snel al te pillen (binnen 2 maanden) op de plekken waar dr voetjes lagen en dat terwijl ze heel klein was dus nog niet extreem veel bewoog. Misschien dat de kabel boxkleed dat niet heeft maar vind t erg slecht voor dat geld.
Ik wilde inderdaad gaan kijken voor het boxkleed met de kabels maar als deze snel gaat pillen dan vind ik het inderdaad wel heel zonde voor dat geld..
Ik heb een Koeka boxkleed en daar ben ik zo ontzettend blij mee. Ik heb hem pas later gekocht omdat ik geen reserve kleed had. Nu gebruik ik de andere (van Jolein) eigenlijk nauwelijks meer, alleen een paar dagen als die van Koeka in de was zit
Geen van beide maar wel ook een hele mooie : Boxkleed Stof Isi Mini | Boxkleden | Baby-Dump super mooie kwaliteit en erg dik.
Ik heb het boxkleed van baby's only, de kabelversie. Zo dik dat er niet eens een boxmatras onder hoeft. En hij 'pielt' nier bij mij. Ons meisje is nu vier maanden en flink beweegelijk!
Misschien dat de kabelversie dan niet pilt, aangezien het ook een ander soort stof is dan de sterren variant
Wij gebruiken nu voor onze tweede opnieuw het Koeka boxkleed. Deze ziet er nog steeds al nieuw uit en is lekker dik. We zijn er heel tevreden over, een echte aanrader!
Bedankt voor alle reacties! Ik vond de kabelversie van baby's only mooier en hij was ook iets dikker dus het is deze geworden