Boxkleed, koeka of baby's only?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SDonya, 13 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wij gaan toch nog een box kopen maar nu twijfelen we tussen deze 2 boxkleden. Welke boxkleed is dikker/betere kwaliteit?

2. Tulpblaadje

Tulpblaadje Actief lid

17 mrt 2014
    199
    0
    0
    Ik heb die van Koeka (met wafel) en die is lekker dik. Heb er wel alsnog een boxmatrasje onder liggen.

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben ook koeka en hij is heerlijk dik! Wel inderdaad een boxmatrasje eronder.

4. Yc86

Yc86 Actief lid

15 jul 2012
    295
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik heb een baby's only met sterren en hoewel ik een groot baby's only fan ben komt er bij mij geen boxkleed meer van hun in. Bij ons begon deze namelijk heel snel al te pillen (binnen 2 maanden) op de plekken waar dr voetjes lagen en dat terwijl ze heel klein was dus nog niet extreem veel bewoog. Misschien dat de kabel boxkleed dat niet heeft maar vind t erg slecht voor dat geld.

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik wilde inderdaad gaan kijken voor het boxkleed met de kabels maar als deze snel gaat pillen dan vind ik het inderdaad wel heel zonde voor dat geld..

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik heb een Koeka boxkleed en daar ben ik zo ontzettend blij mee. Ik heb hem pas later gekocht omdat ik geen reserve kleed had. Nu gebruik ik de andere (van Jolein) eigenlijk nauwelijks meer, alleen een paar dagen als die van Koeka in de was zit

7. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
  8. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb het boxkleed van baby's only, de kabelversie. Zo dik dat er niet eens een boxmatras onder hoeft. En hij 'pielt' nier bij mij. Ons meisje is nu vier maanden en flink beweegelijk!

9. Yc86

Yc86 Actief lid

15 jul 2012
    295
    0
    16
    Zuid-Holland
    Misschien dat de kabelversie dan niet pilt, aangezien het ook een ander soort stof is dan de sterren variant

10. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ik heb de paarse van koeka, was er altijd heel blij mee! Ga m nu ook weer gebruiken :)

11. JMMH

JMMH Niet meer actief

Wij gebruiken nu voor onze tweede opnieuw het Koeka boxkleed. Deze ziet er nog steeds al nieuw uit en is lekker dik. We zijn er heel tevreden over, een echte aanrader!

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties! Ik vond de kabelversie van baby's only mooier en hij was ook iets dikker dus het is deze geworden :)

Deel Deze Pagina