Boxkleed/kruipdeken?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Lisabeth, Feb 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

Jul 15, 2008
    564
    0
    0
    Hoi dames,
    ik heb een boxkleed gekocht (denk ik, maar hij is iets te groot voor de box, op zich geen probleem hoor, maar nou staat er ook "kruipdeken"op, is dit dan wel een boxkleed of is dit hetzelfde?
    En wassen jullie 'm eerst nog uit?

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

kruipdeken is denk ik eerder voor op de grond/speelkleed

ik heb mijn bokskleden eerst gewassen vond ik wel zo fijn

3. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

Jul 15, 2008
    564
    0
    0
    Oh nee, ik ben bang dat de stress dan toch eindelijk begint toe te slaan, tot nu toe was ik hartstikke relaxed, maar net stond ik huilend met een poetsdoek in m'n hand tegen m'n man te snikken dat het huis zo vies is.
    En nou heb ik geen boxkleed!

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

geen ramp, zie het eerder als een hele goede reden om lekker te gaan shoppen!

5. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Wij hebben een boxkleed maar die is ook te groot voor de box (Bopita box met prenetal/draakje boxkleed) ik vind het niet zo storend. Ik weet natuurlijk niet hoeveel te groot het boxkleed is?

En anders heb je meteen iets leuks om als kraamcadeau te vragen; Een boxkleed :-D

Geen stress meid, nergens voor nodig ;)

(eerste 3dagen hebben we hier de box niet eens gebruikt toen lag ze of boven of beneden op schoot of in de wandelwagen)

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb de box ook pas na een week gebruikt! ennuh volgens mij is een boxkleed altijd net iets groter dan de box. De randjes staan dan iets op. Kan je niet op de site van het merk kijken waar hij precies voor bedoelt is?

7. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,138
    0
    0
    Lisabeth, als jij het kleed mooi vind voor in de box dan is het toch goed!
    Don't worry zou ik zeggen!
    Volgens mij maakt het echt helemaal niks uit. Als je kindje er op de grond op kan liggen, dan kan hij/zij dat ook in de box!

8. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

Jul 15, 2008
    564
    0
    0
    Bedankt meiden! Ik ga 'm gewoon in de box leggen dan. En ik kan er idd nog eentje als kraamcadeau vragen, voor als de andere in de was zit, goeie tip!
    Ben inmidddels ook weer gekalmeerd, m'n man was zo lief om samen met mij wat laatste klusjes op de baykamer te doen en dat geeft dan weer een voldaan gevoel. Een beetje stress hoort er toch bij die laatste weken?

9. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,819
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hebben hier nu standaard 1 boxkleed in de box en eentje op de grond, als speelkleed ;) . Dus tja, wat het is maakt niet, je beslist zelf waarvoor je het gebruikt :) . En idd 2 is wel handig. Hier zijn ze inmiddels al een paar gewassen als m'n dochter het ondergespuugd had.

Share This Page