Ik kreeg deze net binnen via de mail: Veiligheidswaarschuwing Zwitsal Besteksetje Lees onderstaande nieuwsbrief goed wanneer jij een besteksetje van Zwitsal hebt! Zwitsal wil alle vaders en moeders waarschuwen voor mogelijke kwaliteitsproblemen met het besteksetje dat we onlangs bij 3 producten gratis kado hebben gegeven. Mocht je iemand kennen die ook zon besteksetje heeft dan willen we je vragen om deze persoon ook te waarschuwen. Er is namelijk gebleken dat de tandjes van het vorkje kunnen afbreken wanneer er grote kracht op wordt gezet of wanneer het vorkje op te veel vermogen in de magnetron wordt verwarmd. Hoewel alle controles vooraf lieten zien dat het besteksetje aan alle kwaliteitseisen voldoet en op de verpakking staat dat het setje niet in de magnetron mag, willen we absoluut geen risico lopen. Want voor Zwitsal is alleen het allerbeste goed genoeg. Daarom willen we iedereen die in het bezit is van een besteksetje vragen om het volledige besteksetje, met vermelding van je naam, adres en telefoonnummer, op te sturen naar: Zwitsal Antwoordnummer 1075 6200 VB Maastricht Omdat we dit heel vervelend vinden en we onze excuses aan willen bieden krijg je in ruil voor het besteksetje binnen drie weken een leuk Zwitsal pakketje toe gestuurd. Wanneer je nog vragen of opmerkingen hebt, kun je gratis contact opnemen met de Zwitsal consumenten service: 0800-2500052 (bereikbaar tussen 9.00-19.00 uur)
AAAH neee hij eet zo lekker van dat lepeltje! En we zijn allergisch voor zwitsal(heb t bij de geurbuideltjes gekregen..). Stom..
misschien kun je even bellen met de klantenservice.. en vertellen dat je alleen hun geurbuilltjes gebruikt?
Ik twijfel, kan ook gewoon t vorkje en mesje weggooien en het lepeltje blijven gebruiken. De waarschuwing geld immers alleen voor het vorkje wat ik kan vinden(ff gezocht). Zou dat onverstandig zijn? Het lepeltje voldoet wel aan de norm stond er.
Op de Facebookpagina van Zwitsal staat een foto met wat je krijgt. Een toilettasje met 3 miniverpakkingen Zwitsal en het Zwitsal parfum
Nou wel netjes dat je zon pakketje krijgt toch! Ik zou alleen het vorkje terug sturen als jullie kindjes de rest zo fijn vinden
Daarvoor moet je even de klantenservice bellen denk ik. Ze vragen om het volledige setje.. lijkt me niet meer dan redelijk dat je ook niet alles krijgt als je niet alles terugstuurt