Goedemiddag, Misschien dat iemand dit ook heeft gehad met z'n Joolz kinderwagen. Ik heb in de winkel een nieuwe joolz kinderwagen gekocht. Nu scheurt elke keer de rits van het dekje open. Rits loopt ook niet fijn. Ben er al mee teruggegaan naar de winkel en hun hebben een nieuw dekje besteld. Er zat namelijk een scheurtje in het dekje waardoor de rits openging. Ze hadden toen van een andere joolz een dekje gepakt om te testen en die deed het prima erop. Nu heb ik zojuist het nieuwe dekje gehad en je raad het al, hetzelfde probleem. Rits loopt niet goed en scheurt telkens open. Nu ga ik morgen maar weer terug naar de winkel. Maar had toch iets meer kwaliteit verwacht van Joolz. Heeft iemand ook zo een soort probleem gehad met de Joolz? Zo ja, wat is er toen mee gedaan om dit weer goed te krijgen?
Wij hebben zelf ook de Joolz, maar moet eerlijk zeggen dat ik er geen problemen mee heb.. Wel vervelend zeg! en dat twee keer :S
Vervelend zeg. Hier nooit gehad en haal het dekje er vaak af en zet het er weer op. Rits loopt hier heel soepel.
misschien heb ik net een maandagochtend model om maar zo te zeggen . Ben er wederom mee teruggeweest naar de winkel en krijg een hele nieuwe kinderwagenbak thuisgestuurd. Dus das wel fijn. Duurt uiteraard weer een paar weekjes, maar indien de kleine is geboren mag ik zolang de oude bak gebruiken om maar zo te zeggen.