Hey dames, Misschien een paar onnozele vragen, maar heb echt geen idee! In Juli verwachten we onze zoon! Wat doe ik hem aan als ik net bevallen ben (zhuis) en de eerste foto's gemaakt worden? Alleen een rompertje met lange mouwen??? En welke maat??? Wanneer zouden jullie de fotograaf laten komen voor foto's voor de babykaart? En wat zouden jullie hem aan laten doen voor de foto's op de kaart? Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Voor de echte eerste foto's zou ik een leuk pakje aandoen met natuurlijk een romper eronder. Voor de sessie met de fotograaf vind ik zelf alleen een mouwloze witte romper of helemaals niets het mooist (maar dan moet de kamertemperatuur dat wel toestaan). Als je een foto van de fotograaf wilt gebruiken voor het geboortekaartje dan zou ik even met de fotograaf overleggen wanneer dat het beste kan worden gedaan.
ok dank je wel! Ik ben al op zoekgegaan naar goofy shirts.. maar kan in de kleine maten niets vinden.. We willen echt goofy , speciale reden voor ons... Wie nog tips heeft... eerste maat voor kleding maat 50?
Wij hadden haar na de geboorte, toen ze werd aangekleed ( na een paar uurtjes op de borst ) haar speciale eerste pakje aangetrokken. En met een muts op natuurlijk. Maatje 50/56. Het was van rainbowbabies en die vallen vrij groot. Ik zou zeker 2 setjes kleding meenemen, 50 en 50/56 ( Dat valt nl groter ) want het gewicht en lengte is moeilijk in te schatten voordien. Goofy kan ik je niet mee helpen. H&M en Zeeman hebben nog weleens wat van disney maar je zou het ook zelf kunnen laten drukken? Bv bij hema oid?
Het eerste pakje krijgen ze aan voor ze gewassen worden. Voor de foto is een mooi pakje dan wel mooi. Zou je de foto later maken dan zou ik een mooi pakje bewaren tot na het eerste badje.
Als je nu eens van dat strijkpapier haalt waar je met de printer een Goofy-plaatje op print en hem dan op een wit shirtje print! Is even een werkje maar wel origineel. Dat strijkpapier verkopen ze vaak bij de Action.
Die tip wilde ik net geven Heet ook wel transferpapier! Ook te koop bij hema en v&d. Ik vond het goed te doen hoor, simpel en snel. Blijft niet zo heeel moi na wassen maar dan zou ik het shirtje/romper ff wassen voordat je de applicatie er op strijkt
Voor de foto op t kaartje zou ik minimaal een dag wachten. Dan kan t gezichtje van je baby weer even terug in oorspronklijke staat keren na de bevalling En bij een punthoofd een mooi mutsje opzetten bijvoorbeeld. Zelf vind ik naakt t mooiste en anders effen wit.
als hij geboren is dan krijgt hij gewoon z'n eerste pakje aan. ondanks dat het juli is, worden ze toch nog gewoon aangekleed. zo warm is het ook weer niet in nederland en die kleintjes kunnen vaak niet goed warm blijven. voor een foto zou ik een leuk pakje aan doen of in z'n blootje.