Voor welke kinderwagen hebben jullie gekozen? Ik vind het best moeilijk er zijn zoveel verschillende. Mijn oog is nu gevallen op de "Motion Combi" bij de babydump. Deze kost 299,- Compleet. Zijn er ook mensen die ervaring hebben met deze kinderwagen?
Wij hebben gekozen voor de Koelstra Flexxo. Ik wilde heel erg graag een Quinny; Maar omdat mijn schoonzus een Koelstra Flexxo heeft, en er zeeeer over te spreken was zijn we gaan zoeken op Marktplaats. De Koelstra is heel flexibel en heel makkelijk te sturen, en omdat we 10 minuten lopen van het strand zitten is het echt ideaal...! Toen kwamen we een complete Koelstra tegen op Marktplaats... Alles erop en eraan voor 50 euro. En dat hier in Den Helder. Dus voor 15 minuutjes met de auto hebben e een prachtige koelstra
hou er rekening mee dat je wagen HEEL snel stukgaat door het zout in het water en de lucht. Mijn wagen was na een vakantie in Italie (dan wel elke dag strand, maar toch....) behoorlijk gehavend....
Wij hebben een Mutsy Slider gekocht, vooral om de compactheid bij het opvouwen. We gaan nog wel regelmatig met de internationale trein en alles moet dan mee... De Mutsy is toch wel ver voor op andere wagens wat dat betreft. Daarbij vonden we hem erg mooi en is hij stabiel, met 4 luchtbandjes. De weg is bij ons niet zo goed, en ik ga hem hier toch heel erg veel gebruiken! De nieuwe kleurtjes kwamen er trouwens in, dus de oude kleurtjes uit de showroom werden voor een mooi prijsje verkocht. Dat vonden mijn ouders wel leuk (die gaven ons de wagen cadeau).