Ik ben op zoek van het zeepaardje van Fisher Price. Ocean Wonders Sluimer & Droom Zeepaardje Als je het zeepaardje knuffelt dan gaat zijn buikje gloeien en speelt hij melodietjes of zeegeluidjes af en na enkele minuten zal het lichtje vanzelf langzaam uitgaan. Het zeepaardje is lekker zacht en daarom ideaal om te knuffelen. link met foto: Fisher-Price ocean wonders sluimer & droom zeepaardje ik kan nergens een prijs vinden, laat staan een verkooppunt.. heeft iemand enig idee? alvast bedankt! Groetjes van meisje4
heb net gekeken en alle fisher-price producten 2x bekeken, maar hij staat er niet tussen.. weet je toevallig ook de naam van de winkel waar ze het verkopen ik zie namelijk dat er een link met winkelnaam boven de prijs staat..
Bij de intertoys heb ik dit wel in een ander figuur gezien. Zo'n worm van vroeger , haha, snap je dan wat ik bedoel?
Dit is de link als je op winkelinformatie klikt. Ik zie hem daar eigenlijk niet staan, maar misschien kun je de winkel een mail sturen. Knuffels Online BabyWinkel
Ik zie in oud topic dat het zeepaardje niet meer gemaakt wordt: http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-gevraagd/142328-sluimer-droom-zeepaardje-fisher-price.html
vreemd.. ik heb 'm zien staan in de folder van fisher price (blije doos) en hij staat ook nog op de website van fisher price. ik zal de babyplanet morgen eens bellen, die zit toch in de buurt.