boxkleed

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door EdN, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ik ben nog op zoek naar een leuk, maar vooral lekker dik boxkleed. Vaak vind ik ze een beetje dun. Hebben jullie aanraders?

2. monedoos

monedoos Actief lid

12 mrt 2011
    261
    0
    0
    utrecht
    Wij kopen de boxkleden van snoozbaby. Je kunt altijd een boxmatras kopen en daarop een leuk kleed naar keuze op doen.

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Wij hebben een Woezel en Pip speelkleed/ boxkleed, die is lekker dik en zacht..

Succes met het uitzoeken!

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik heb er een gezien bij de Prenatal die ik graag wil, ook lekker dik. Weet alleen niet of je het geslacht van je kindje weet, want er staat Boy of Girl op ;).

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ja, die ken ik wel, is inderdaad een mooie.

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Wij hebben het boxkleed van Anel, tiggerserie. Ook lekker dik en zacht!

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier een kleed van jolein is ook erg dik en super makkelijk in de was

8. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben er eentje van snoozebaby, niet zo dik.
    Maar we hebben er ook eentje van ISI mini. Wel lekker dik en stevig materiaal!

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Hier ook jolein, maar vind deze ook nog wel vrij dun! Ik heb er dus nog wel een extra kleed er onder. Zodat het wat zachter is.

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hier één van Prenatal (die met Girl erop) en één van Isi mini. Beide heerlijk zacht en dik!
    Hebben er een plastic boxkleed onder, blijven ze mooi liggen en is ook weer ietsje zachter...

11. angel229

angel229 Niet meer actief

Wij hebben die van Woezel en Pip en die is inderdaad lekker dik. Gisteren van Prenatal een gekregen met baby erop (zelfde serie als boy/girl). Ook over die ben ik erg te spreken. Heb die van Woezel en Pip erop gelegd om nog een dikker laagje te creëren.

Wil er na de bevalling nog een zelf gaan maken samen met mijn moeder. Als je handig bent met de naaimachine is dat ook nog een leuk idee.

12. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ben ik niet, helaas, en dat vind ik vooral nu tijdens mijn verlof wel jammer, ik lees vaak vol bewondering het topic over spullen zelf maken, staan superleuke dingen bij. Mijn moeder en zus zijn wel weer erg handig, dus dat is wel een optie, kijk ik die lief aan. :)

Ik denk dat ik een boxkleed maar inderdaad niet online moet kopen, maar echt even lekker gaan voelen!

13. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    die van isi-mini noemde iemand anders ook, zijn echt heerlijk zacht en dik gevoerd

14. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    ja die van de prenetal boy of girl is lekker dik!Heb hem zelf ook,en al heel vaak gewassen;blijft mooi en dik.

15. misa

misa Niet meer actief

@Violetriot: ja dat vind ik ook. Ik heb dus diue snoozebaby (vrij dun) nieuw gekocht en de ISI mini bij de box gekregen (tweedehands). Ik gebruik die laatste meer...! ;)

@Edn: Ik ben niet handig met de naaimachine en verder ook niet altijd echt even crea bea, maar in mijn zwangerschap kwam er toch ineens vanalles uit mijn handen voor de baby en babykamer! ;)

16. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boxkleed van Knuf&Co is ook lekker dik.

17. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ik ben net even wezen voelen in de prenatal en die is inderdaad lekker dik :) Ik vind 'm in principe ook erg leuk, alleen vind ik het juist jammer dat er Boy of Girl op staat. Vind ik een beetje zo'n open deur, ik weet zelf ook wel wat er op ligt ;) Maar hij voelt wel heerlijk, dus is toch een optie. Ik ga ook de andere aanraders hier eens even in een winkel opzoeken!

18. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
  19. misa

misa Niet meer actief

Net zag ik bij de wibra nog een boxkleed voor 6,99. Alleen al leuk voor erbij! Was niet heel erg dik.

@edn: ik denk dat die eerste link ietsje dunner is. Maar volgens mij heeft mijn schoonzusje die in andere kleuren (paars) en het is zeker geen dun kleed! (als het dezelfde is).
    Je kunt 'm altijd bestellen en anders retour doen toch?

20. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Volgens mij is die iets dunner dan die met boy of girl er op. Vind hem ook niet zo lekker zacht aanvoelen, is ander materiaal...

Deel Deze Pagina