Hi meiden, Mijn zoontje heeft de babykamer Miami van interbaby. Over deze kamer zijn we heel tevreden. Momenteel zijn wij bezig voor een tweede en ik kan het niet laten om alvast rond te neuzen voor spulletjes. De kamer van mijn zoontje heb ik nieuw gekocht bij Babydump, maar nu was ik bij een vriendin die haar kamertje voor weinig geld van MP gehaald had en het zag er werkelijk nog als nieuw uit. Ik wil het kamertje nu nog niet kopen, maar had het met mijn man over deze mogelijkheid en volgens mijn man is deze kamer niet meer netjes in elkaar te krijgen als deze gedemonteerd geweest is Geen idee waar hij het op baseert, maar hij denkt dat het er niet meer mooi uit zal zien. Iemand ervaring met het opnieuw in elkaar zetten van een kamertje van dit merk? Dank jullie!
Wij hebben dezelfde kamer (maar dan de Atlanta, de hoogglans versie). Wij hebben dit kamertje ook nieuw gekocht. Ik denk dat het echt niet uitmaakt dat hij niet meer mooi zal zijn nadat hij gedemonteerd is geworden. Het is echt van goede kwaliteit. Zo hebben ze bij ons bij het opzetten 1 kastdeur beschadigd, en zijn ze van babydump een week of 3 later terug gekomen om dit onderdeel te vervangen. De kast werd dus voor een groot deel weer gedemonteerd. Hier zie je niks van! Tevens staat het ledikantje van mijn dochter nu gedemonteerd op zolder, en gaan we weer in elkaar zetten zodra de baby erin gaat liggen. kan me niet voorstellen dat dit niet mooi uit gaat zien. Is echt van goed en stevig materiaal gemaakt!
Dan heb ik een vraagje aan je Aanstaande maandag wordt hier de kast gedeeltelijk gedemonteerd ivm beschadiging. Het 'dakje' van de garderobekast is beschadigd en zal worden vervangen (kom ff niet op het goede woord van het onderdeel) . Moet ik nu heel de kast leeghalen?
Wij hebben de Miami tweedehands gekocht. Hij is uit elkaar gehaald om te vervoeren en die mensen hadden hem zelf ook al een keer eerder uit elkaar gehaald vanwege een verhuizing. We hebben inmiddels de kast en commode weer in elkaar en dat is prima gelukt hoor
dat is een goede vraag, geen idee eigenlijk. Onze kast was nog leeg toen het vervangen werd. Maar ze hebben wel e.e.a uit elkaar moeten halen om het te vervangen, dus wellicht is het wel handig om het leeg te halen. Even off topic, Weet je wat ik ook van de week nog heb aangeschaft voor deze kamer? een commode verbreder! Zo kan je het aankleed kussen recht leggen. Deze gaat wel uit de collectie (de hele kamer overigens).
Wij hebben de Miami babykamer al bijna 5 jaar in gebruik en zijn er nog steeds super tevreden over. Ik denk dat het geen probleem is om hem te demonteren en opnieuw in elkaar te zetten, mits er geen houtlijm is gebruikt! Wat wij dus wel hebben gedaan, meen ik me te herinneren:s.