Voor onze dochter (nu bijna 10 maand) willen we de speelgoed collectie thuis een beetje uitbreiden. Maar door het vele aanbod kom ik er niet meer zo goed uit. Wat ze leuk en interessant vind (en al heeft) zijn de ‘voel’ boekjes , blokken , rammel en muziek speelgoed , ‘knisper’ figuurtjes , hamer-setje. Wie-o-wie heeft nog leuke ideeën
Duplo. Onze dochter vind vooral de poppetjes en diertjes leuk. Maar ze vindt het ook leuk om blokken op elkaar te klikken.
Oh en de zoef zoef dieren zijn een groot succes. Heb het boomhuis erbij. Zet ze iedere keer de diertjes erop zodat ze eraf glijden.
Dank je voor de tips. Duplo heb ik ook aan gedacht mijn twijfel zat hem in de leeftijd , is natuurlijk niet zo erg want Duplo gaat natuurlijk lang mee. De zoef zoef dieren ga ik even opzoeken daar heb ik nog nooit van gehoord EDIT : je bedoeld die van V-tech?
Duplo! Wij hadden in eerste instantie ook quatro (Lego en dan zelfs nog groter dan Duplo maar alleen nog tweedehands verkrijgbaar) Wij houden zelf niet van speelgoed dat veel kabaal maakt. Dat maakte hij toen ook al zelf genoeg Maar verder een loopkar, wij hadden die van de IKEA, daar kon je spullen in stoppen en de wielen kon je verstellen net als de handgreep.
wij zijn lid van de speel o theek, ideaal! mijn dochter was weg van de duplo/lego primo stapelbekers stapeltorens houten duw figuren (dieren, auto’s)