Co-sleeper 65 euro bestellen uit Duitsland, nog meer mensen interesse?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Cabb, 7 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cabb

Cabb Niet meer actief

Dag meiden,

Ik heb veel gelezen over co-sleepers en zie dat toch wel zitten, vind ze alleen behoorlijk duur. Nou heb ik een beetje zitten zoeken en heb een website in Duitsland gevonden die ze volgens mij heel voordelig en compleet aanbied. Nml met matras, zijkant die je er later op kan zetten om hem als losse wieg te gebruiken, verbredingsstukje en wieltjes, 65 euro voor het kaalste model! Ben heel erg benieuwd wat jullie hiervan vinden, dit is de link:

Beistellbetten

De verzendskosten naar Nederland zijn 30 euro, opzich is het dan ook nog wel te doen maar dacht misschien zijn er wel meer die voor deze prijs ook graag een "beistellbett" willen hebben dan kunnen we misschien de verzendkosten delen. Ik woon in regio Veluwe in Gelderland. Paypal account is aangevraagd omdat ik dat net even veiliger vind als ik in het buitenland ga bestellen. Mocht je het willen vraag ik je natuurlijk wel het geld vantevoren naar mij over te maken, ga het niet bestellen en dan vervolgens niets meer horen en met 2(of meer) bedjes zitten. Mocht je daar interesse in hebben stuur je maar even een pbtje.

Verder ben ik erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

2. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vind het eigenlijk nog veel geld voor een niet zo'n mooi bedje.

Mijn dochtertje slaapt in mijn ledikantje van vroeger en daar heb ik zelf een co sleeper van gemaakt. Heb de zijkant eruit gehaald en hoekjes onder de bodem geschroefd.

Bij de Ikea heb je er ook. Of anders op mp.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Nee sorry.. dan kom je alsnog op 75 voor een co sleeper
    kan je beter ikea bedje als co sleeper maken

4. Cabb

Cabb Niet meer actief

Nou heb ik op de site van ikea gekeken en kon zo snel geen wieg formaat bedjes vinden. Enkel ledikanten en die kan ik niet kwijt.
    En ik denk dat ik het verbredingsstukje wel nodig ga hebben bij mijn bed.

5. femku

femku Lid

24 nov 2013
    78
    0
    6
    Vind ze zelf ook best prijzig.
    De goedkoopste die ik vond was deze van 95 euro.

Ook kwam ik een site tegen met hoe je zelf voor 20 euro van een bestaand bedje een co-sleeper kunt maken.
    hier de link

6. Cabb

Cabb Niet meer actief

Volgens mij is dit dezelfde als die op de site in duitsland. Enige verschil is nog de prijs... Duitsland is 65+30 voor verzenden. Die van de link 95(normaal125)+10 voor verzenden.

Die zelf maken is erg voordelig maar vind het idee juist wel fijn dat er spijltjes in deze wieg zitten aangezien dit een harde veiligheidseis voor een ledikant is en je kan hem makkelijk ombouwen naar los staande wieg dat vind ik ook wel fijn.

De opmerking over het ikea ledikant trouwens, daar zit voor die prijs nog geen matrasje bij, en is voor onze slaapkamer dus te groot.

Co sleeper huren zie ik niet zitten, dit is onze eerste maar zijn niet van plan het daarbij te laten, zeker als ze er dan een aantal maanden in liggen is huren uiteindelijk veel duurder.

7. Me988

Me988 Actief lid

28 apr 2013
    303
    149
    43
    Vrouw
    NULL
    Hij is niet in hoogte te verstellen denk ik te zien? Mijn o zo handige vader heeft er zelf een gemaakt. Deze kun je omhoog stellen, ziodat hij net zo hoog is als je bed die bijv op klossen staat.
    Anders is jou bed in de kraamweek hoog en co slieper laag. Niet handig :)

8. Cabb

Cabb Niet meer actief

Ik zie op de foto een hele rits gaatjes zitten dus hij is zeker wel in hoogte te stellen.

Sowieso gaat mijn bed niet op klossen, is heel lastig en wil dit ook niet. Er komt een 1 persoonsbed op klossen in de studeerkamer voor eventueel thuisbevalling en als de kraam perce die hoogte nodig heeft voor whatever ze wil doen.

Bed verschonen doet mijn vriend wel als de kraam het niet wil doen :p.

9. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb wel een co-sleeper gemaakt van een ikea bedje. We hadden eerst een wieg maar die moest naar een ander familielid.
    Ik vind wel dat een ledikantje als co-sleeper wel heel groot is. Gaat best een tijd mee, dat wel, maar ik moet ook nog ergens mn bed uitstappen, ik kan geen bedtafeltje meer bij mn bed kwijt enzovoorts.
    Ik had dus liever een kleinere gehad, als ze niet zo duur waren. Dus ik zou, mits ik niet al voorzien was, graag meegedaan hebben.
    Misschien voor lezers toch even de overweging waard dat een iets kleinere toch wel zo zn voordelen heeft!

Deel Deze Pagina