Naast al die leuke kamertjes, bedjes e.d. lijkt het me ook leuk om elkaars kinderwagen te zien! Ook die kunnen leuk aangekleed zijn, of leuk 'gepimpt' (zag bijv. het topic van de bugaboo kap enzo) Dit is mijn wagen!
Leuk! Heb zelf nog geen foto's, maar wanneer ik er wat heb, zal ik ze plaatsen. Off topic...ik heb ff antwoord gegeven op een vraag die iemand stelde bij het topic ''1e outfit''. Daar werd gevraagd of de kleine echt Andy gaat heten, of dat het een koosnaampje was.
leuk die blauwe stokke die van mij is creme, jason zit in de wandelwagen en tsja niet uitgebreid gepimpt ofzo. zal morgen wel een foto maken
hier onze kinderwagen @ninja 2: wat leuk dat jullie een groene hadden!! Wij waren op zoek naar groen maar is nergens meer te krijgen
Wij hebben deze gekocht. Mn zus is een heel leuk dekbedhoesje aan het maken voor om het dekentje. Een knalroze ruit met aan de andere kant een roze bloemetje met groen en bruine stof. Bekijk bijlage 103403
dit wordt onze nieuwe kinderwagen, kan niet wachten om hem te gebruiken...nog niet opgepimpt maar dat komt nog wel...