Hoi, Ik twijfel of een matras voor in de box nodig is. In principe gaat ons meisje gewoon in haar eigen bedje slapen. Alleen als ze dan toch in de box in slaap valt dan laat ik haar denk ik makkelijker lekker slapen als er een matrasje onder het boxkleed ligt... Wat hebben jullie?
Alleen boxkleed. En hij heeft veel geslapen in de box. Toen hij ouder werd en de boxkleed meer een hoopje bult werd, heb ik een boxkleed van plastic aangeschaft, die blijft beter liggen en ook makkelijk schoon te maken. Straks gaat de gewone boxkleed weer erin, misschien dat die andere er onder blijft..
Ik heb wel een boxmatras besteld. Vind het echt heel hard en vind het een prettiger gevoel als de kleine er iets langer in ligt of in slaap valt straks. Er ligt nu even alleen een boxkleed in en dat vind ik te hard.
Ik zit ook te twijfelen. Bij baby huys zijn ze nu maar 14,95. Maar een dubbel gevouwen dekbed is ook nog een idee.
bij baby en tiener zijn ze ook 14,95 en had ik korting van het weekeind in verband met wintertijd daar bovenop. Alleen heeft wit daar een levertijd.
we gaan zelf een soort matrasje onder het boxkleedje maken, omdat het kleedje zo dun is en de box rond is... gewoon met schuimrubber en dan een hoes erom heen maken
Wj hebben dusn laagje schuim op de boxplaat gemaakt met daaroverheen tafelzeil van de marskramer onderlangs vastgeniet.daarop het boxkleed.ten die steeds verfrommeld in de bix lag alleen og zeil.goed afneembaar en leuk kleurtje
Bij mn dochter had ik dit niet.. en had twee hele dikke boxkkeden op elkaar en nog was het hard... dus nu wil ik wel zo'n boxmatras.. ze kosten idd niks.. en voor die prijs wil ik het zeker niet laten liggen.. en daaroverheen kan een wat dunner boxkleed.
hier ook een matras eronder en voor die 15 euro zou ik het echt niet laten liggen je kindje ligt heerlijk op
Hier gewoon de boxkleden op elkaar, scheelt ook weer opberg ruimte en ziet er niet rommelig uit ofzo hoor
Ik vind het ook niet nodig. Ik heb 3 boxkleden liggen en die liggen allemaal in de box. Lekker zacht en ik hoef geen opbergplek te verzinnen.
wij hebben m inmiddels ook besteld bij Baby en Tiener. Ik vind m ideaal! Afsoppen als er even geknoeid is om wat voor reden. Heerlijk.
Zat es te kijken, ik heb wel een boxmatras geloof ik te zien op de plaatjes. Een matrasje ong 2 cm dik denk ik? Wat je met een vochtige doek kan afnemen. Daarop leg ik mijn boxkleed. Ik heb 2 verschillende kleuren boxkleden ziet dat er wel uit? Namelijk wel een goede tip qua opbergen van de kleden.
Wij gaan ook voor een boxmatras. Ik vind het een prettig idee dat ons kindje straks lekker zacht ligt. Aan het begin komt er een boxkleed overheen, later zal het alleen de matras zijn.
Hier geen boxmatras, alleen een kleed. Nooit probleem geweest. Mijn kind sliep overigens ook niet in de box, want bij de eerste tekenen van vermoeidheid stopte ik hem in bed.