We zijn nog op zoek naar een campingbedje voor onze kleine straks. Nu weten we alleen echt niet welke we nou zouden moeten kopen Er zijn goedkope en duurdere, merk je dat verschil ook echt? Bijvoorbeeld in hoe makkelijk het bedje op te zetten is? Of zit er in een goedkopere een minder fijn matrasje? Kortom: alle adviezen zijn welkom
Ik heb gewoon een topmark bedje en een matrasje bij de Baby-Dump gekocht in de aanbieding voor 50 euro samen... bevalt goed. Onze dochter heeft er tijdens de vakantie(s) prima in geslapen Nu zijn ze trouwens weer in de aanbieding (bedje 29 euro en matrasje 20 euro)
Ik zou er idd ook niet teveel geld aan uitgeven. Wel meteen een extra matrasje erbij aanschaffen! Het andere matrasje is erg dun.
Ik zou 't pas na de bevalling kopen, de eerste zeker 4 mnd passen ze gewoon in de wagenbak. Ik had voor de 1e geen eens bedje nodig, die sliep vanaf maand of 5-6 nergens anders als thuis/bed
Wat wil je ermee gaan doen? Wij hebben deze zomer voor onze dochter (wordt in december 2) een campingbedje aangeschaft omdat we toen voor het eerst naar zuid frankrijk gegaan zijn met de auto. Wij hebben een eigen merk bedje van de prenatal, met een extra matrasje erbij, voldoet prima, al is het matrasje vrij zacht. Als je nu heeeel veel plek hebt in de auto enzo kan je ook altijd het ledikant matrasje meenemen. Als wij naar Centerparcs gaan dan staat daar altijd een bedje en vaak kan je het ook huren overal.
Ik heb het bedje van Topmark aangeschaft. Nog geen ervaring mee want de baby moet nog reborn worden .
We willen het campingbedje voornamelijk gaan gebruiken voor als we bij familie logeren. Onze familie woont niet naast de deur, dus als we daar naar toe gaan, blijven we meestal slapen en dat willen we straks met de kleine ook doen. Zal in de praktijk denk ik 1x per maand zijn ofzo?
dan vooral niet te veel uitgeven.... Zoals ik al schreef... ze zijn momenteel weer in de aanbieding bij Baby-Dump (en met de code november4401 geen verzendkosten en gratis sokjes erbij)
Wij hebben een gaastra camping bedje voor bij oma en dat voldoet prima. Wel inderdaad met een extra dik matrasje. ingepakt compact en met twee wieltjes voor transport. Als je even oplet kun je ze voor rond de 60 euro in de sale aanschaffen. Of natuurlijk marktplaats en dan een nieuw matrasje .
Ik heb alle winkels afgelopen.. Helemaal verliefd op de nuna sena, maar manlief wou dat echt niet aan de campingbedje spenderen. Zag toen een roze met disney's princessen bij Wibra in de aanbieding voor 30euro, die wou ik in de achtertuin gebruiken als "box" zijnde. Uiteindelijk nog steeds geen nuna sena en de roze gebruiken we gewoon als campingbedje, en bevalt eigenlijk prima. Voor echt een nacht in slapen zou ik wel een dikker matrasje kopen, maar al die campingbedjes hebben zo'n flutmatras, dus moet bij allemaal eigenlijk wel standaard erbij. Maar toch blijft de nuna gewoon prachtig mooi!!
In oostenrijk heb ik een bedje van babydump staan en hier heb ik een bedje van prenatal. Vond dat beide prima voor dat eventjes dat erin geslapen wordt. Beide is met een kliksysteem op te zetten. Je hebt ook bedje waarbij je de stangen in elkaar draait (ofsow) maar die zijn vaak net even wat duurder en je bent missch 20sec langer bezig om op te zetten. Ik heb voor beide bedjes wel een extra matrasje gekocht. Want dat "matrasje" wat erbij zit vind ik meer een bodemplank dan matras! Zoonlief slaapt altijd prima in zn campingbed. Dochter nog niet geprobeerd. X
Wij hebben ook het 29 euro bedje van de babydump, en zijn er gewoon tevreden over. Hij doet precies wat ie moet doen We leggen wel altijd de aerosleep topmatras erop zodat ze wat zachter ligt.
Hier ook een topmark met extra matras,bevalt prima, gebruiken t zo.n 6 x per jaar, en op vakantie extra maar ze slaapt er prima in, en als je eenmaal doorhebt hoe hij in en uit klapt is t zo te doen
bij de kruitvat is het extra matrasje nu in de aanbieding... ik weet nu alleen even niet voor hoeveel! maar ik vind het wel nodig in zo'n bedje. anders is het erg hard
Hier ook een bedje van de prenatal zelf. Met extra matrasje, maar dat is bij al die bedjes zo, dat ' matrasje' wat er in ligt is gewoon een versteviging voor de bodem en echt niet om op te slapen. Bedje bevalt prima, maar we gebruiken het ook maar heeeel af en toe...