Ik heb wel 3 van die kleine doekjesdozen gekregen. Die kun je dan volgens mij in je verschoningstas doen met erin de billendoekjes? Maar de doekjes van pampers (of zwitsal) passen er niet allemaal in. Hoe doen jullie dit? Haal je een deel uit de verpakking? Wat doe je dan met de overige doekjes? Of laten jullie de doekjes gewoon in de verpakking en neem je ze zo mee. Gebruik je dat kleine doosje niet? Of heb je ook kleine verpakkingen met billendoekjes? Hopelijk is het een beetje duidelijk
Heb die kleine doosjes nooit gebruikt. Veel te lomp in m'n tas. Hema/Kruidvat/Etos etc. hebben kleine verpakkingen met doekjes. In verhouding wel wat duurder maar zoveel gebruik ik er niet van en 't neemt lekker makkelijk mee. Heb als kraamcadeau een klein tasje van zeil gekregen met een rits erin en daar past precies zo'n pakje doekjes in met twee luiers. Die past weer precies in m'n handtas. Luiertas is hier dus nooit veel gebruikt.
1x gebruikt met een kleine verpakking luierdoekjes (die ergens bij zat), vond het totaal niet handig! Ik doe altijd gewoon 1 normaal pakje in mn tas. Veel handiger.