Mij lijkt een boxkleed alleen zo hard. Zijn er mensen met een boxmatras onder het boxkleed? Kun je zo'n matrasje dan ook afnemen met een doekje (omdat het ietwat plastic is?)
Ik heb ook een matras onder het boxkleed. Maar hier is het geen plastic het ziet er uit als een echt matras zeg maar. Ik vind het wel lekker hoor ze slaapt ook wel eens in de box.
Ik heb ook een matrasje in de box maar dat is niet van plastic, is gewoon een echt matrasje en kan het dus niet met een doekje afnemen...
Ik lees ook even mee want ik vraag me idd ook af of het niet te hard is zonder iets eronder. ik wou eerst al twee boxkleden erin leggen. Zodat het wat minder hard is. Ik had namelijk nog nooit van een boxmatras gehoord. Waar kun je die halen dan?
Ik heb bij Aldi een dekbed gekocht voor 19,99. Allemaal vierkanten uit geknipt als voering voor het boxkleed dat ik zelf heb genaaid van een leuk stofje op de markt. Kind kan de was doen, echt! En het is lekker zacht (en niet duur!). Als je een 4 seizoenen dekbedje koopt dan kun je 4 vierkanten uit knippen. Dan heb je dus 4 lagen voering.
Op de website van baby dump zag ik al een boxmatras staan. Ik denk dat ik die ook maar koop om onder het boxkleed te leggen. Maar een zeiltje of iets dergelijks is dus niet nodig? Boxkleed zelf kan natuurlijk in de was...
Ik heb gewoon alleen een boxkleed in de box liggen. Gaat prima. Ayla vermaakt zich nog steeds prima in de box en ik merk aan niks dat ze het te hard zou vinden.
Wij hadden het in eerste instantie niet gekocht. Totdat we 2 weken geleden dus de box neer hadden gezet en het boxkleed erin legden. Tja, toch best wel hard als de kleine daar straks in ligt en zeker als hij z'n koppie op gaat proberen te tillen en weer laat vallen omdat het te zwaar is. Nu toch maar een boxmatras gekocht. Wij hebben hem van de Prenetal, daar was hij 50 euro. Bij de Babydump is hij 40 euro, maar omdat hij daar niet op voorraad was en ik bijna op het einde loop hebben we hem toch maar bij de Prenetal gekocht.
Wij hebben het boxmatrasje bij de Babydump gekocht, 39 euro. Die is niet te dik, maar wel net iets dikker dan een boxkleed. (4cm) Wij kopen dan niet nog eens een boxkleed, maar hebben boxmatras hoezen die wij eroverheen doen. Is ook makkelijker schoon te houden, om de dag even lekker in de was.
wij hebben ook een boxmatras eronder gekocht. we hebben hem gewoon van plastic met tijgertje erop bij babydump was 22 euro ofzo. je kan die gewoon schoonmaken met een doekje en straks als hij gaat stappen beweegt het niet mee, dat doen kleden wel.
Ik had ook een boxmatrasje met een plastic bovenkant, heel makkelijk schoon te maken. Daaroverheen gewoon je boxkleed. Ik had er 2 zodat je er altijd 1 hebt als de ander in de was ligt. bar
Bij baby superstore Van Asten in Tilburg heb ik gisteren een boxmatras gehaald, afgeprijsd van 40 voor 15 euro! En hij is nog mooi ook
het voelt hard, maar tis niet per se nodig hoor...ja mss als je baby er slaapjes in gaat doen...hier nog nooit geslapen in de box.. als je baby dat wel doet/gaat doen...dan kun je het wel doen ter voorkoming van afplatting...want dan ligt je kindje er zowat heel de dag...
zo ga ik het ook doen. Ik heb er ook een tweedehands gekregen (gewoon wit) dus ik ga eerst proberen hoe het is als er twee boxkleden op elkaar liggen. Ik vind de matrasjes best duur, tenzij je tegen die aanbieding loopt van 15 euro Dan was ik ook wel overstag gegaan. Mja vraag me soms streng af: is dit wel nodig om aan te schaffen? Want je wilt natuurlijk het beste voor je baby, maar het is ook wel een gevalletje van 'het hoeft niet perse'.
Ik heb een matrasje gekocht bij de Prenatal, was 50 euro. Is als een normaal matras, dus het kan niet afgenomen worden. Daaroverheen ligt een dik boxkleed van Koeka, dus nu is het heel zacht. Wordt er bijna jaloers van!
Ik heb 1 heel mooi boxkleed, en eentje als reserve gekregen. Die heb ik eronder liggen. Ik kreeg ook nog 2 speelkleden, maar geen ruimte om al die kleden op te bergen. Dus ook onder het boxkleed. Eigenlijk heb ik er nu dus ook een matras onder liggen.
Hier ook een plastic boxkleed/matras, met nijntje erop van de babydump. Daar gaat de zachte boxkleed gewoon overheen. 1 enkele vond ik idd wat te hard.
Ik heb het matras bij de euroshop gekocht. Was geloof ik 16 euro dus dat valt ook wel mee. Weet alleen niet of de euroshop in Nederland is. Ik woon erg dicht bij Belgie en daar hebben ze die winkel.
Zo hebben wij het ook en goedkoper dan een 'echt' boxmatras. Het zachte boxkleed glijdt ook weg als ze zich wil optrekken en met het plastice kleed eronder heb je daar geen last van. Het werkt meteen antislip.