Ik ben nu druk bezig met de babykamer maar ben er alleen nog niet over uit wat er precies op welke muur komt. ik hoop dat jullie me een beetje advies willen geven. het wordt een lime/aqua of appeltjesgroen/lichtblauw kamertje en thema van girafje. die van prenatal/happyhorse. hoe doe ik dit zonder dat het een drukke boel wordt?? de schuine wand bij het raam blijft wit. op 1 muur wil ik een kleurtje (denk lime/appeltjesgroen), 1 muur blijft wit met een grote tekening van girafje en 1 muur wil ik met grote giraffevlekken in lime/aqua. hieronder 3 foto's van de situatie. het is nog een bende vanuit de deuropening. langs de lange muur komt het ledikantje. (zit ook nog met verwarmingsbuizen die in de weg zitten) vanuit de raamhoek, commode staat naast de deur en blijft daar ook staan met een plankje erboven. vanuit de hoek van de commode, de muur wordt i.i.g. glad gemaakt en er komt een luik in de hoek. wordt nog afgetimmerd. zit dus wel met een lelijke verwarming en buizen dus kan daar jammer genoeg niets neer zetten. misschien een bekasting om de verwarming? wie o wie heeft er tips.
Hoi, lastig hoor! zou wel wat om je verwarming heen doen. vind het wel echt een leuk idee wat je hebt maar vind het me moeilik om zo voor te stellen. is het niet een idee om 2 muren wit te houden en daar dan een giraf op te maken die bijv. op een groene heuvel zit? dan kan je op die andere muur vlekker maken maar is het toch rustiger?