boxkleed / boxmatras *of is t t zelfde* ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door piri piri, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Nou heb ik regelmatig in de winkels mooie kleden gezien die dik zijn en leuk om in de box te doen.

maar nu zag ik ( hier ergens geloof ik) dat er ook boxmatrassen zijn...:(

Mijn moeder heeft zelf heel mooi een kleed gemaakt met een dikke voering erin. Maar ik denk dat het geen overbodige luxe is om er een extra te hebben.

Maar dan vraag ik me dus af waar doe ik goed aan en wat is het verschil ? :)

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nee, is niet hetzelfde. Ik heb nu voor de tweede keer een box (eerste hebben we weggedaan omdat hij behoorlijk afgetuigd was toen we hem kregen en ontsierde). Beide hadden een matras en een kleed. Een kleed op zichzelf is niet zo zacht om op te liggen. Ik heb nu heel handig een matras die waterdicht is, en daarover heen een lekker dik boxkleed.

3. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

boxleden mag je best wel 2 van hebben... ivm met spuggen slijm enzo dan kan je hem wassen en de schone erin leggen...

en matras en kleed is toch anders wat ze hier boven al zeiden..

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb 4 boxkleden (waarvan 2 van de Wibra voor 5 euro). Er liggen hier altijd 2 op elkaar.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik had ook 2 boxkleden bij mn dochter en een plastic box matras. De matras lag onderin, de boxkleed erop. Kindje spuugde veel dus kleed moest elke dag of om de dag wel in de was. Toen ze ging draaien en proberen te kruipen en zitten, heb ik het boxkleed eruit gedaan omdat die steeds opschoof. Het matrasje was van plastic dus daar had ze met haar handjes en blote voetjes grip op om te spelen.

Deel Deze Pagina