Ik zit te twijfelen welke luiers ik zal inslaan. Ik dacht in eerste instantie aan pampers (dacht dat dat de beste waren), maar hoor ook veel goede verhalen over bijv. kruidvat eigen merk of ah eigen merk. Welke hebben jullie?
Ik heb Pampers, helemaal tevreden over, nooit wat anders geprobeerd... Maar ik hoef niet echt zuinig te doen, vandaar. Ik geloof echt metéén dat er goede huismerken zijn!
Pampers, gaan hier prima. Ik zou sowieso geen voorraadje inslaan voor je iets geprobeerd hebt. Straks bevalt het niet bij jouw kindje, en dan zit je er mee...
Ja daar zat ik dus aan te denken. Pampers zijn wel de duurste (maakt voor ons ook niet uit), maar hoor er soms ook negatieve dingen over. Vandaar een polletje
wasbaar Geen giftroep en geen gezeul met pakken of op het laatste moment perse luiers nodig hebben maar moeten wachten op een aanbieding die dan weer uitverkocht blijkt te zijn
Ik heb tegenwoordig bumblies omdat ik de pampers de spuigaten uit vind lopen qua prijs maar pampers zitten wel lekkerder. Ja kan ze z9o lekker aantrekken met dicht plakken en dat kan bij de bumblies niet
Hier kruidvat sinds ze zo goed uit de test kwamen en idd ze bevallen hier super goed. Vallen wel groter dan pampers.
Hier vanaf begin pampers gebruikt en toen de kruidvat luiers als beste uit de test kwamen deze geprobeerd. Vanaf maat 3/4 maar bevalt hier super goed!! Bij de pampers lekte hij door en bij deze niet! Ze zijn heel dun en passen mooi!
Oh en als de baby er niet tegen kan, kun je bij de kruidvat en Etos gewoon ruilen, ze doen daar helemaal niet moeilijk over! Weet niet of je naar de 9 maandenbeurs gaat? Maar daar zijn de pampers 1+1
Ik had tot voor kort alleen pampers gebruikt, maar etos had het eigen merk in de aanbieding dus die maar eens geprobeerd. Ik ga zo het tweede, nog dichte pak terugbrengen, totaal niet tevreden! Ik heb zelfs met een klein plasje al dat het rompertje of broekje wat klammig voelt. En als ze op mijn buik ligt of in de draagdoek lekt het er aan alle kanten langs. Dus hier totaal niet tevreden over Etos huismerk!
Met Pampers begonnen maar nu al een tijd Aldi overdag en 's nachts Pampers. Bevalt heel erg goed. Aldi zijn echt hele fijne luiers. Lidl lekten hier heel snel door.
Wij hebben allerlei soorten geprobeerd, want niet alle luiers sluiten even mooi aan bij ieder kind. Dus steeds een pak gekocht van een bepaald merk en als het beviel bleven we daarbij. We hebben heel lang Pampers Active Fit gebruikt, maar die werden toen 'verbeterd' en sindsdien zijn we over op Kruidvat. Perfecte luiers
Voor de nieuwe baby heb ik drie pakken Pampers maat 1 (met de LIHL-bonnen gehaald), als die op zijn ga ik over op een goedkoper merk. Kruidvat of Aldi denk ik.
had voor mn zoon altijd c1000 en kruidvat...todat ze die gingen verbeteren grr wat een drama... nu met deze baby heb ik vanalles gehaald/gekregen...Pampers, kruidvat, etos, albert heijn...ze is nog niet geboren maar de ah luiers voelen het prettigst aan zoals de vroegere kruidvatjes...nouja we gaan het proberen...
Ik werk op een KDV en zie dus alle soorten luiers voorbij komen. En ik moet zeggen dat de Kruidvat eigen merk luiers toch wel het beste zijn. Die gebruiken wij ook. Ik heb nog nooit gehad dat ze zwaar werden en van billen afzakten (Pampers worden bij 1 plas erin al zwaar). Ze zijn goedkoop en zitten goed. Het enige nadeel is dat Kruidvat luiers wel de enige luiers zijn waarvan ik heb gehoord dat baby's er allergisch voor zijn. Van andere mereken heb ik dat nooit gehoord.
Heb nu een pak van kruidvat eigen merk gekregen als kraamcadeau en qua pasvorm en lekken kan ik ze vergelijken met pampers (die ik gewoon ben) maar ik vind ze zo stug en helemaal niet zo fijn aanvoelen. Pampers daarintegen voelen zacht en mals aan.
Ik heb heel veel luiers geprobeerd(aldi, lidl, etos, kruidvat, bumblies, huggies) maar toch weer terug bij pampers. Beste pasvorm (voor onze dochter dan), lekken niet door. Duur ja maar als je de aanbiedingen meepakt, valt het reuzemee..
Bedankt voor al jullie tips! Aanbieding van 9mndbeurs had ik idd gezien en ga morgen, maar weet nog niet of ik ermee ga slepen.
We zijn begonnen met pampers, maat 1 ging goed, maar maat 2 lekte aan alle kanten. Overgestapt op kruidvat, die gebruikte ik voor mijn dochter ook altijd. Maat 2 is een beetje stug en dik, maar de maat 3 is lekker dun en zacht. Deze week een keer AH geprobeerd (was aanbieding) en die zijn nog dunner en zachter. De AH zijn iets duurder als kruidvat, dus ik weet nog niet bij welke we blijven hangen.....
Pampers!!! Eerst baby dry (zitten er meer in een pak dan bij active fit voor dezelfde prijs ) en nu helemaal over op de simply dry (oranje pak). Baby dry en active fit zijn in prijs verhoogd en de simply dry is gewoon nog 9,99. Geweldige luiers. lekker zacht, lekker dun en lekker hier echt niet door. zelfs niet na een mega plasluier na het slapen!