Ik kan ze nergens vinden....ik ben opzoek naar een paar boxpakjes met korte of zonder mouwen het polomodel voor de warme dagen....en het liefst zonder winnie de pooh ofzo...mag merk zijn!!! laat maar weten!!!!
Ik heb 3 rompers zonder mouw met pijpje in maat 74, zijn wit met een gekleurd biesje en een tekst op de borst. Voor een jongetje trouwens. Bij zeeman heb ik ze ook gezien, maar dan met korte mouw en pijp. Dit waren meer boxpakjes.
okeej...thanx voor jullie reacties en een beetje stom van me om niet opte schrijven welke maat ik zoek en wat voor geslacht.... ik ben op zoek naar maatje 62/68 voor een jongetje.... en thanx lon en tijn dan ga ik ook nog eens naar de zeeman!
bij de h&m heb ik er 1 gekocht in matrozenstijl. wit met blauwe strepen en een heel leuk blauw kraagje! dit is er een met korte mouwtjes en pijpjes. Bij Mexx heb ik er 1 gekocht. deze is geel met groene en witte strepen (zachte kleuren) en staat ook Mexx op. was helemaal niet duur 7 euro in de solden!! deze heeft geen mouwen maar wel korte pijpjes!