Ik heb vandaag deze buggydrager op me fiets gezet. Normaal heb ik er 1 met een lange zilveren haak zal maar zeggen, daar doe je dan het wiel in. Nu heb ik deze buggydrager en zie ik dat het een korte haak is. Nu vraag ik me af moet hier dan ook het wiel van de buggy in? maar dan lijkt me de buggy zo hoog? of anders? Gebruiksaanwijzing word ik niet wijs van, kortom daar staat alleen in hoe ik de buggydrager moest bevestigen op de fiets. Wie o wie weet het? en heeft ervaring met deze buggydrager? Bekijk bijlage 336645
Volgens mij moet daar je wiel niet in maar als je hem opvouwt het je zn kruis zeg maar aan de achterkant.. volgens mij moet je dat kruis erin doen..
oh ik dacht dat jij bedoelde horizontaal! Nu snap ik je.Hmm ik heb hem er nu niet op maar ga t ff onthouden..
Wij hebben die ook, op het plaatje hierboven hebben wij precies aan de andere kant van de buggy een "gat" daar stopte we de haak in.... Ging prima! De handvatten en bovenste wielen hangen dan dus boven je bagagedrager. Wijzen de andere kant op dan waar de drager zit zeg maar.....
Heel erg bedankt, ik ga het dus vandaag nog maar een keer proberen anders word het toch die andere kopen. Soepstengel als je een foto zou willen maken heel erg graag, denk dat ik dan nog beter een idee heb van hoe het moet. Zelf heb ik de chicco liteway buggy en denk zelfs dat deze er niet op kan Dus word toch dan weer een 2e buggy erbij want onze knul weegt met de 10 maanden al ruim 11 kg dus tillen is een beetje te zwaar als we willen winkelen oid. Bedankt meiden alvast voor de uitleg