Haha goed, het antwoord is dus duidelijk: de meningen verschillen en ligt aan de baby ;o) Nou ik blijf vrolijk van alles wat halen!
Ik vond de broekjes me voetjes eraan, helemaal niks, omdat ze erg wijd bij de benen waren en dan ook nog eens te kort, want Finn had/heeft lange benen. Zat dus helemaal nergens naar. Ik vond boxpakjes ook gruwelijk lelijk, maar had er een paar gekregen, en daar waren de benen wel lang genoeg van. Ook zaten er drukknoopjes aan de binnenkant van de pijpjes. Dus makkelijk met verschonen. En ze zaten toch wel erg lekker bij Finn... Hij heeft er dus nog vaak in gelegen! haha M'n man vind ze ook lelijk, maar ja het zat zo fijn!! Dus een beetje dubbel gevoel eigenlijk wat betreft boxpakjes! Gewone broekjes en shirtjes zijn net zo makkelijk en als ze van een lekker zacht stofje zijn, zit dat ook heerlijk!
Vinden jullie trouwens ook dat maatje 50 bij Zeeman veel groter valt dan bij andere winkels? Ik heb maatje 50 van Prenatal naast maatje 50 van Zeeman gelegd..... en wat een verschil! Dat van Zeeman lijkt wel 2 maten groter! Voordeel is dat het wel langer meegaat. Maar het viel me zo op! Oh jee, ik heb trouwens 2 vestjes gekocht in maat 50 bij de Zeeman. En nu lees ik overal dat vestjes zo onhandig zijn bij pasgeborenen. Ach, ik had het ook wel kunnen weten, maar ze zijn zoooo leukkkk! Ik heb zelfs een spijkerbroekje in maat 50, ook van Zeeman. Maar aangezien ze wat groter vallen, kan ze die dingen ook een maandje later misschien nog aan.
Ik had een boxpakje voor mijn ventje gekocht, maar het zat voor geen meter. Hij trok steeds zijn voetjes op en dan bleven die bovenin het pakje hangen. Dus dat pakje heb ik hem ook niet weer aangetrokken. Ik heb wel pyamabroekjes met van die voetjes voor hem gekocht. Deze zaten perfect. Dit waren dan wel de broekjes waarbij een extra stukje stof tussen de benen zat. Het waren dus geen broekjes die als een gewone broek genaaid waren. Door die extra ruimte bleven de voetjes perfect op hun plaats zitten. Dus misschien zou dit bij een boxpakje ook wel moeten om het bij mijn ventje goed te kunnen zitten.
Als ze die dingen nu nog in een beetje leuke stofjes en dergelijke zouden maken, dan zou ik het eventueel nog willen overwegen Alles wat ik tot nu toe heb gezien vind ik echt vreselijk lelijk! Hier dus geen boxpakjes!
Ons novemberkindje vond zo'n pakje toch wel lekker warm, vooral voor haar voetjes . Maar ze groeide er wel te snel in de lengte uit, terwijl zo'n pakje verder nog wel paste. Zonde! En als je een pakje aan één stuk koopt, kies dan voor één waarbij de knoopjes doorlopen in de beentjes, dan is verschonen heel handig, juist makkelijker dan met een gewoon broekje dat helemaal uitgetrokken moet worden. En dan zit je ook nog met sokjes die heeeeeeel makkelijk in de poepluier terecht kunnen komen *bleh* Ik vond de pakjes trouwens erg handig als we naar het CB gingen. Dan is het toch wel lekker als je kind iets aan heeft wat makkelijk aan en uit te trekken is!
Oh ja, bedenk ik ineens: er zijn ook pakjes uit één stuk (lekker warm) zonder voetjes! Die hebben ze o.a. bij Prenatal, als ik het me goed herinner. Heb ik nooit gehad, omdat we wel genoeg kleertjes hadden, maar ik denk dat ze wel veel voordelen hebben, zonder het nadeel van klem zittende voetjes
ik heb hier 3 boxpakjes (alle 3 verschillende maat) deze zijn echt super leuk maar inderdaad er zitten hele rare en foei lelijke tussen! pakjes met voetjes eraan is hier taboe, heb ze wel gekregen maar die wil ik niet gebruiken het pakje moet precies goed zitten maarja kindje groeit als kool dus daar zijn ze zo uit
Ik heb ze hier als pyjama gebruikt maar ik vind ze inderdaad ook niet zo mooi. Nadeel van die dingen is wel dat ze al snel niet meer passen, sneller dat bij broekjes en shirtjes.
ik heb 2 leuke bij wibra vandaan. kom daar werkelijk nooit maar ze hadden paar weken terug flinke aanbiedingen voor hydro f luiers en molton dingen enzo. en dat moest ik nog inslaan en toen zag ik die super leuke pakjes hangen
Wat zijn jullie meningen verschillend!!! Leuk om te lezen! Misschien dat ik er dan inderdaad maar eentje ga aanschaffen, maar dan wel zonder voetjes. Voor het slapen zijn ze misschien wel handig.... Nu nog even eentje vinden die nog een beetje leuk is....
Ik heb ervaren dat losse broekjes prettiger zijn en die broekjes met sokken lijken me niet prettig. Zul je net zien dat zijn benen te lang zijn an dan past het al niet meer.Gewone broekjes kan je doorgaans langer gebruiken.
ik zal foto maken van de pakjes die ik bij wibra gekocht heb die zijn echt schattig. foto volgt dus nog!
Nou, ik heb zelf boxpakjes met voetjes van de Zeeman, eentje geloof ik in maat 50. En nog 1 in maat 56. En bij Zeeman heb ik laatst van de nieuwe collectie een schattig boxpakje met korte mouw en 3/4 beenlengte gehaald in maat 50. Die is zoooooo leuk!!! Heb er ook meteen 1 in maat 62 gehaald. 4,99 euro. En ja! Bij Wibra heb ik vorige week ook een SUPER SWEET boxpakje gehaald met korte mouw en 3/4 beenlengte. Echt een zomers boxpakje, in het roomwit met kleine bloemetjes erop.. was er meteen weg van. 4,99 euro.