Boxpakjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door RoAn1981, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ik vind ze ook verschrikkelijk. Krijgt ons meisje zeker weten niet aan!

2. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Bij de prenatal en hema hebben ze wel leuke! Mn meisje heeft ze in t begin aangehad vond t wel makkelijk

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik had er wel een paar bij m'n eerste maar hij heeft ze echt nooit aan gehad. De 2e ook niet. Dus ik vind boxpakjes overbodig maar goed dat is persoonlijk.

4. mamanick

mamanick Actief lid

22 aug 2012
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn zoon, oudste, veel gehad. Vond het toen echt super makkelijk, bij de tweede niet gekocht en niet gemist, dat was een meisje, misschien dat het scheelt.

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    lelijke dingen die ik ook gekregen had.

Ik gebruikte ze gewoon als pyama voor de nacht want ze sliepen er altijd wel heerlijk in.

6. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Handig vond ik ze niet maar er zijn echt wel mooie! Bekijk die van funkyflavours maar eens!

7. Luja

Luja Niet meer actief

Ik vind ze leuk, en handig, maar niet boven maat 62.
    Echt alleen voor de eerste maandjes.
    Het zit lekker bij ze en je bent met verschonen snel klaar.
    Heb er nu al een stuk of 8 in de kast hangen :)

(maar boven 62 vind k het echt niet mooi meer, dan maar een stoer boekje met shirtje!)

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik vind ze juist superhandig. Geen geklooi met shirtjes die omhoog kruipen enzo.
    Maar ik houd ook niet van die velourse pakjes met beertjes enzo,brrrrr, niet mijn ding hihi.
    Ik heb wat 'duurdere' merken gekocht zoals Z8, Tommy Hilfiger, Kidzart... Er zijn echt wel hele leuke verkrijgbaar!

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Bij mn zoon gebruik ik ze erg graag. Het lijfje is helemaal bedekt en je hebt maar 1 kledingstuk om uit te kiezen. Sokjes aan en klaar. Wij hebben gewoon katoenen, geen velours van de C&A ofzo. Met verschonen ook makkelijk hoor, er zitten namelijk gewoon knoopjes tussen de benen die je open doet. Wij hebben bijvoorbeeld deze; Smafolk kinderkleding | jumpsuit cars | webshop Kleine Sam

10. Derbi

Derbi Niet meer actief

Wij hebben daar nu twee van. Eentje van katoen en eentje van dat velours (is volgens mij ook gewoon katoen) Ik vind het wel leuk en het voordeel is dat die dingen vaak nog neutraal gekocht kunnen worden. Wij willen de geslachten niet weten voor de geboorte. En ze zijn niet duur en met een tweeling heb je al snel iets meer kosten dan met eentje. Nou ja, daarom dus. Of het handig is zien we dan wel.

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb er ook een aantal, naast de losse broekjes en truitjes.

Bij Aiden heb ik er weinig gebruik van gemaakt trouwens. Ben benieuwd hoe het bij ons tweede wondertje gaat.

12. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ja dat vind ik ook, ik vind ze alleen leuk als ze echt nog zo piep zijn, daarna niet meer. Ik zal ze dus maar heel kort gebruiken ;)

13. Ranu

Ranu Actief lid

23 aug 2012
    339
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind ze juist ook leuk en schattig staan. Maar dan wel voor de eerste maand. De grotere maatjes vind ik het al wat minder worden. En ja, je moet wel heel goed zoeken naar een leuke, de meeste pakjes met de rare beertjes of andere diertjes erop vind ik niet zo. Maar die van Z8 ofzo zijn wel leuk.

14. Sopann

Sopann Niet meer actief

Wij gebruiken ze als pyjama's. Ideaal hoor. Van de H&M. Gewoon katoen en met drukknoopjes tot onderaan. Aangezien zoonlief een plekje op zijn hoofd heeft vind ik het heel fijn wanneer ik niks over zijn hoofd hoef te trekken.

15. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hier heb k ze van de primark (3 voor €9)
    En gebruik ze ook alleen als pyama's !
    Echt heerlijk!
    Overdag gewone kleertjes;)

16. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Heb er 3, zelf 1 aangeschaft voor na de geboorte, lekker warm, zodat de kleine niet afkoelt. Maar hij is wel erg lomp, dus mss veel te groot, haha! andere 2 gekregen, 1 joekel(maat 62...)van mn moeder, een gewone katoenen vd hema, en een kleinere, heel schattig, ook katoen, met afbeelding met konijntjes(ben ik gek op, haha). Ik zie wel met die dingen, ze lijken mij ook niet praktisch, maar goed, mss ist het wel wat voor de herfst/winter(onze word eing aug. geboren), vooral als die kleine mee naar buiten gaat.
    Ik heb zo'n 7 setjes kleding met shirtjes met lange mouwen en joggingsbroekjes, lekker comfortabel! Rompertje eronder en dikke sokjes aan, klaar! evt. een vestje erover mocht het wat frisser zijn.

17. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ik heb juist de normale kleertjes weggedaan en de pakjes gehouden, vind ze echt fantastisch, je hoeft ze helemaal niet uit te doen, knoopjes zitten aan de voorkant je hoeft alleen de billetjes op te tillen het broekje gaat naar voren, dus niks helemaal uit of weer aan, en ze zijn superzacht, ze kunnen nog lang genoeg normale kleding aan, ik vind het bij een baby juist zo leuk. Mijn jongste kroop in maat 74 nog in een pakje, superlief

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    En je kunt zonder elastieke randen e.d. heerlijk knuffelen en over het rugje aaien van je kleine .. ik vind ze ook super :D

19. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Je gelooft het niet, maar bij mijn dochter op de psz loopt een meisje van een jaar 2/2,5 in zo'n 'boxpakje' aan één stuk rond... Jawel, van verlours, met een rits aan de voorkant. Echt, ik vraag me af waar haar moeder dat vandaan heeft...

20. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    :$ Da's echt TE erg....

ik heb wel een paar boxpakjes met drukkertjes over de hele onderkant. Die lijken me wel handig. Maar wat hierboven al gezegd is, die dingen zijn alleen leuk voor hele kleine babys.

Deel Deze Pagina