Ik heb een patroon van Maart 2013: Rebels! | Kiind Magazine (titel: een jumpsuit om zelf te maken). Staat in het nummer van augustus 2012. In maat 50 t/m 86. Gewoon pdf dus zelf printen. Het wordt met fotos stap voor stap uitgelegd. Ik heb er voor mn zoontje 3 gemaakt als pyjama in maat 86. Voor onze tweede die in de zomer geboren wordt, heb ik er 6 in twee maten. Verder is er op internet ook nog een patroon 'kruippakje sam' (google: kruippakje sam, missy N). Die heb ik nog niet gemaakt.
Ik heb er 3 1gekregen met beestjes erop niet echt mijn ding 1tje van de hema en 1tje van z8 wit met sterren. Met dochter had en 1tje een knal roze van de hema. Vond hem zo leuk dat ik er nu wat meer wilde. Maar alleen in maatje 50/56
Ik vond ze fijn, en echt heel erg schattig. Ik had van die velours pakjes van Petit Bateau, die vond ik het liefst. Maar ook andere vond ik prettig, zowel met gesloten voetjes als zonder. Ik heb ze alleen in de kleinste maten gebruikt (50/56 - 53 van PB) Maar als je het niks vindt; niet mooi of niet praktisch, dan hoef je ze niet te kopen.
Ik vind het ook best handig. Je verschoont je kleintje toch snel. het verloopt bij mij sneller dan dat ik zijn broek moet aan en uit doen. Ook gezien het weer vind ik het super. Een boxpakje kan nooit omhoog kruipen dus heeft hij het altijd warm aan zijn ruggetje. In het begin gebruikte ik ze ook overdag. In de kleine maatjes hadden we er een paar hele leuke. Nu gebruik ik ze vooral als pyjama