De titel zegt het al, boxpakjes. De een vind het geweldig, de andere verschrikkelijk Ik krijg constant te horen dat ik er zat moet hebben voor in het begin... Ben 20 juli uitgerekend en alle boxpakjes die ik zie zijn van velours, dus best dik. Nou weten we niet of we uberhaupt wel een zomer gaan krijgen... Maar mocht het 25 graden zijn... Dan lijkt me dit toch veel te warm? Wat is jullie mening over boxpakjes
Er zijn ook boxpakjes in dunnere stoffen hoor Maar als het echt hoogzomer wordt zal het wel te warm zijn ja (alhoewel ik me kan herrineren dat mijn dochter ook van die dikkere boxpakjes heeft gedragen terwijl ze van 25 juni is)
Ik had ze wel, nooit gedragen. Ze gingen zo nieuw weer weg. Mijn jongens droegen gewoon zachte soepele kleding van Noppies, helemaal weg van voor een pasgeborene. En daar sliepen ze ook in. En mijn oudste die was geboren midden in een warme zomer en die sliep vaak in zijn romper.
Boxpakjes heel leuk om te zien maar ondingen als je je kleine wilt verschonen.. Daarnaast sluiten ze vaak niet mooi aan omdat het universele maten zijn en er geen universele baby's zijn . Ik had er een paar zonder voetjes voor de eerste dagen (en omdat het zo lief op de foto's staat) maar daarna niet meer aangedaan. Mijn man kreeg er de kriebels van met het verschonen..
Mijn zoon (geboren op 20 juli ) had wel wat boxpakjes, maar gewoon van katoen. Ik had ook wat pakjes met voetjes gekregen, maar hij had toen al grote voeten, dus dat werd niks. Ik had ook 2 boxpakjes met korte pijpjes en mouwtjes. Die heeft hij ook wel regelmatig aan gehad. Ik vond het altijd wel meer werk met verschonen, dan met een shirtje en een broekje.
Ik vind ze ideaal! Wij hebben er een aantal in de kast hangen. Gewoon katoen, zowel korte als lange mouwen. Ze hebben hele leuke bij wibra en Baby-Dump | De grootste online webshop voor duizenden baby artikelen zoals autostoeltjes, babykamers en kinderwagens Ik vond de boxpakjes veel sneller om aan/uit te trekken dan een broekje of shirtje. En het staat de eerste paar maanden zo schattig! Maar na 3 maanden ongeveer vind ik het niet leuk meer, echt alleen bij de kleinste babietjes
Hier een boxpakjes-fan, vooral boxpakjes zonder voetjes (met voetjes zit nooit goed, of te lang of te kort) en knoopjes van boven tot beneden. Geen knellend elastiek op het buikje, super makkelijk aan te doen (geen dingen over het hoofd; mijn dochter had daar een hékel aan!) en super makkelijk met verschonen (knopen open roetsjen bij de beentje, pakje stukje naar boven schuiven, hoppa! Wij hadden wat dunnere boxpakjes van de Hema (maar die zie ik nu niet meer, helaas) en H&M heeft ook leuke boxpakjes. Verder zijn er via internet ook veel leuke te vinden! Zoek op kruippakjes, boxpakjes, jumpsuits... en je vindt een heleboel!
Hier ook een grote boxpakjes-fanaat. Wel die met voetjes. Baby draagt de eerste 2-3 maanden ook bijna niets anders hier. En gewoon een merk vinden dat goed aanpast. Mijn dochter was een echt Petit Bateau-model, terwijl die voor mijn neefje te korte beentjes hadden. Hij was perfect met Petit Filou, die te smal aan de beentjes waren voor mijn dochter. Niets zo schattig als een baby in een snoezig boxpakje
Ideaal vond ik ze en nog. Ook met een wat warmere dag konden ze hier prima. Of een katoenen of voor in bed of rompertje zonder mouwen en dan pakje er over. Kijk bij echt 25 graden is het wel warm zo'n velours pakje natuurlijk. Maar die pasgeboren baby'tjes liggen vrijwel alleen maar stil dus dan kan het alweer veel sneller.
Ik heb er een stuk of 5/6 in de kast liggen, geen idee of ik het handig vind want de beebs zijn er nog niet. Wij hebben ze gekregen en eerlijk gezegd ben ik daar best wel blij mee, want ik vind babykleertjes best wel duur eigenlijk...
Ik ben gek op boxpakjes. Vond het op het kdv al handig en schattig dus heb er nu ook al een paar ingeslagen. Bij h&m heb ik een aantal leuke vandaan.
Ik heb er ook een paar in de kast hangen, overigens ook dunnere bij de Zeeman vandaan hoor! Nog geen idee of ik het handig of schattig ga vinden, maar dat zien we over een paar weekjes wel als de kleine man geboren is.
Die veloursdingen zijn ook mijn ding niet. Maar ik had wel een paar katoenen boxpakjes. Inderdaad, het is model moet wel bij je kind passen. Voetjes eraan was hier totaal onpraktisch of van die rare wijde modellen met een laag kruis, zaten er zo 2 benen in 1 broekspijpje. Maar, een goed model met wat handige extra drukknoopjes voor het verschonen, vond het prima, stond zo schattig baby-achtig.
oh en ik wilde net schrijven dat ik vanmiddag bij de zeeman dunne boxpakjes zag. Wel met voetjes, schijnen niet handig te zijn maar dan zou ik denken.. schaar erin Ik heb zelf 1 boxpakje (gekregen) en rest losse kledingstukken en ga het gewoon ervaren op het moment zelf. Als je boxpakjes prettig vind kan je ze altijd nog halen (of laten halen door een schoon-of-moeder).. die zullen maar al te graag voor hun kleinkind willen shoppen
Hier géén boxpakjes, moet je wel eerst zoveel soorten voor proberen wil je een merk vinden dat mooi past. Hier gewoon losse truitjes en broekjes, kun je ook makkelijk één deel van de kleding schoon aantrekken wanneer nodig.
De vorige keer hadden wij ook geen boxpakjes. Ik kende alleen die veloursdingen en vond die niet mooi. Nu heb ik er zelf een serie genaaid (zonder voetjes). Ik hoop dat ze goed zitten straks!
Hier wel die pakjes. Bij mijn dochter had ik er maar eentje, was haar eerste pakje, van Petit Bateau. Voor deze baby heb ik er al wat liggen, oa van Z8 newborn, Burberry, BESS, Hema, Prenatal... Vind ze heerlijk voor de eerste periode. Kruipt niet op, en staat zo schattig!