Beste dames, ik moet het even van me aftypen.. ben zo ontzettend boos!! Een paar weken geleden heb ik een bestelling gedaan bij 'decoforkids' voor letters, maar ik hoorde er maar steeds niks van. De levertijd zou één week zijn... nou, niet dus! Ik heb op 26 mei betaald en het is nu 12 juni!! Toen ben ik op google aan het rondkijken geweest en zag ik dat er meer problemen zijn met deze webwinkel. Van het weekend heb ik een 'ultimatum' gesteld: binnen 3 dagen reageren op mijn mail en anders onderneem ik stappen. Vanmorgen nog niks gehoord dus een mail gestuurd met de mededeling dat ik mijn geld terug wil of anders aangifte ga doen. Vanmiddag bij de post: de letters!! Maar echt super slordig. Ik heb heel duidelijk aangegeven hoe groot/breed de letters moesten zijn, maar toch wijkt het af (en flink ook) - een ook de kleur van het behang is niet juist. Daarnaast zit het behang er slordig op (is het gekarteld) en zijn de zijkantjes van de letters niet 'dekkend' geschilderd!! Nu heb ik een mail weggedaan dat ik alsnog mijn geld terug wil en dan de letters retour doe. Ben zooooo boos!! Als je bij iemand iets besteld dan verwacht je juist geholpen te worden - dan verwacht je een goed product, contact via de mail enzovoorts.. nou, dat is dus niet! Sorry dames... moest het echt even kwijt!
Wat zonde joh. Wel goed dat je het op het internet zet, is ook handig voor andere mensen die wat zouden willen bestellen bij decoforkids. Ik zou ook de spullen treug sturen en het geld teruig eisen!
Ik zou de spullen niet gelijk terug sturen, eerst maar eens kijken hoeveel gedupeerde nog op hun geld zitten te wachten...... Anders heb je straks niets. Misschien kun je er nog wat van maken.... Ik heb dit ook wel eens meegemaakt en nu jaren later nog geen geld terug gezien, was een verloren zaak maar heb me er erg om zitten frustreren.
Heb al eerder gehoord dat die site hele slechte kwaliteit en service levert. Jammer dat je er zo de dupe bent geworden
Kwam het eerdere topic inderdaad tegen over haar..zo frustrerend dat er zulke mensen zijn! Momenteel zit ik een beetje in een spagaat: ga ik er werk van maken met aangifte doen etc en me enorm blijven frustreren of laat ik het rusten en bestel ik gewoon (bij een ander) nieuwe letters?
Ik dacht even dat ik het topic van de vorige keer las, want die letters waren ook zo afgeraffeld na 10 smoesjes te hebben gekregen.. En dat mens blijf er maar mee weg komen..
Super vervelend voor je, hopelijk krijg je je geld nog terug. Ik zou zelf nooit bij deze website besteld hebben, (buiten het feit dat ik de letters er niet mooi uit vindt zien) hebben geen enkel keurmerk ofzo op hun website staan waardoor ze er voor mij ook niet echt betrouwbaar uit zien. Mja... dat is voor jou nu helaas al te laat. Sterkte ermee!
Als je echt mooie letters wilt..www.claudesign.nl wij hebben ze daar ook besteld en echt super blij mee!