Boxpakjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vrouwke87, 24 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Hallo

Vraagje... wij verwachten ons eerste kindje eind januari/ begin feb. Nu vroeg ik me af of boxpakjes/ kruippakjes nu juist wel of niet handig zijn voor een pasgeboren kindje. Zodra een kindje al iets groter wordt vind ik het al snel pyjama achtig maar voor de allerkleinste vind ik het wel kunnen als het echt handig is.

Waar moet ik op letten? Graag tips

2. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Als ze nog die opgekrulde beentjes hebben vond ik hetniet handig, dan moest je de voetjes 'vastzetten' met extra sokjes, hier in ieder geval. na drie maanden vond ik hetheel handig worden. Hij is nu 8 maanden en als we alleen thuis blijven dan draagt hij nog steeds zulke pakjes ( al loopt hij nu langs de tafel dus zijnblote voetjes handiger) en ik gebruikhet inderdaad als pyjama.

Hm heeft ze, die vind ik vrij dun, de gewone van next direct zijn wat dikker en hebben ook leuke kraagjes zodat hetminder pyjama is en ze hebben ook dikkere uitvoeringen.

Die van zeeman vond ik ook erg fijn,die hebben ook wat dikkere.

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Vind die pakjes als ze zo klein zijn heel schattig en ook handig. Blijft namelijk goed zitten. Los shirtje en broekje/rokje/jurkje kruipen zo op.
    Ik vind ze dus wel handig, maar dan zonder voetjes, dat vind ik echt niks en ik let erop dat je hem van boven naar beneden en bij de benen (voor het verschonen) los kunt maken.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik vind ze niet handig, zeker met verschonen niet. Hier heeft ze ze de eerste maand wel eens aan gehad, maar niet vaak.

5. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Super handig! Je hebt vaak van die pakjes met knoopjes op de beentjes dus makkelijk met verschonen en het zit lekker warm, vooral die pakjes met voetjes eraan

6. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ik vind ze ideaal! Zowel met als zonder voetjes en juist voor als ze nog zo klein zijn. Zal ze een volgende keer ook zeker weer kopen :)

7. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Ik vind ze heel fijn. Gewoon broekje en shirt is ook fijn.

Wel boxpakjes zonder voetensokjes.als je een lange baby hebt dan zitten ze te krap

8. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik vind ze ook handig.

9. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Ze zijn vast handig, maar ik heb er nog nooit eentje gekocht want ik vind ze FOEI lelijk ;)

10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Handig zijn ze zeker maar vond ze niet leuk staan. Ik had best wat boxpakjes maar amper aan gehad want vond een kledingsetje veel leuker staan. Dus ik zou zeggen niet kopen.

11. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik vind ze superfijn, handig en leuk staan. Veel leuker dan pasgeboren babys in spijkerbroekjes... van die mini-volwasseneb. Boeh. Voor pasgeboren kleintjes vond ik met voetjes handiger. Zodra ze zich gaan optrekken is voetloos met slofjes handiger. Ik vind het een absolute aanrader. Let wel even op hoe de sluiting zit, ivm verschonen.

12. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Leuk, maar wel eventjes wachten totdat de kleine geboren is voordat je groot inslaat.

Mijn oudste zoon had relatief te korte beentjes, dus bij hem zwabberden die voetjes er altijd onder.

Mijn jongste zoon heeft ze veel aan gehad, precies de juiste verhoudingen qua lichaamsbouw en voor een februari baby zijn ze dan ideaal.

Mijn jongste is van mei, die pakjes stonden/staan haar heel leuk, maar met al die warme dagen waren ze veel te warm en heeft ze ze amper aangehad.

13. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Wel zonder voetjes nemen! Wij hebben met voetjes gekocht en ze past ze nu amper terwijl bij dr lijfje zitten ze prima..
    Ik gebruik ze alleen als pyamatje.

14. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Sonder voetjes vond ik wel handig.
    C had nogal lange benen waardoor de meeste met voetjes niet paste.
    Of der benen waren te dik waardoor de knoopjes niet dicht gingen

15. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Ik vind ze erg onhandig. De oudste had relatief lange benen dus die paste nergens fatsoenlijk in. Jongste heeft er nu wel een paar aan gehad maar met aan en uitkleden en verschonen vind ik een broekje met shirtje veel makkelijker. Als je ze koopt let dan inderdaad op de sluitingen, want sommige pakjes maken ze zeer onhandig..

16. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    Onze kids vinden de voetjes er aan echt vreselijk.ze kreeg zelfs zweet voeten. Persoonlijk zou ik ze zelf ook echt niet kopen.

17. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik vind ze echt superschattig! ik heb ze ook veel, alleen wel zonder voeten want onze kleine man leeft op hele grote voet :p.

ik vind ze ook makkelijker zowel overdag als met slapen want die shirtjes kruipen zo snel omhoog en dan lijkt me niet lekker liggen. wel kijken of ze bij de beentjes los kunnen, ook handig met verschonen!

18. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Ik ben een groot voorstander van de jumpsuits/boxpakjes zonder voetjes en met knoopjes aan de voorkant van boven tot helemaal onderaan bij 1 broekspijp. Ben zelf groot fan van die van Maxomorra, Duns, Smafolk en Molo (en ook goed 2e hands te krijgen) Het staat super schattig, ze kunnen zich er heerlijk in bewegen en je kunt ze ook zo ermee in bed leggen. Ik zeg dus doen!

19. marina kl

marina kl Bekend lid

21 jun 2015
    649
    344
    63
    Ik ben geen fan van maar vind ze soms super handig om te hebben! Bijv. na het zwemmen, romper zonder mouwen + boxpakje en in maxi cosi. Ideaal! Of met de regeldagen, in no-time heb je ze gelkeed.

20. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ik vind ze ook wel handig hoor, en er zijn ook echte hele leuke vind ik. Zo af en toe hebben ze ze hier wel aan gehad :) Nu heeft dochter ze alleen nog als pyjama.

Deel Deze Pagina