Boxspeelgoed bij 9 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luvv, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Wat hebben jullie in de box rond die leeftjnd? Of gewoon hetzelfde als buiten de box.

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.813
    9.319
    113
    Gelderland
    Ja dat vroeg ik me dus ook af.. Ik heb het vermoeden dat hij erg is uitgekeken op zijn speelgoed en dan wissel ik het regelmatig af!
    Ik heb nu erin.

Nijntje stapelblokken
    Harde en zachte bal
    Zo'n ringstapel
    3 emmertjes die in elkaar kunnen met een rammelballetje.
    En op de bovenrand staan 2 Nijntje knuffels en een andere knuffel

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb Sven amper nog in de box zitten, alleen als ik echt even uit het zicht ben. Maar anders zit hij op een groot kleed.

Zachte speeltjes hoef ik bij hem niet mee aan te komen. Dat boeit hem niet meer.
    Wat hij wel leuk vind zijn speeltjes met dingetjes eraan die hij kan draaien of waar hij zijn vinger in kan steken. Wieltjes die hij kan draaien vind hij ook leuk.
    En een heel groot succes is het vroem vroem speelstuurtje van Vtech. Het moet eigenlijk vooral geluid maken en hij moet er iets mee kunnen doen.
    Verder wacht ik nu even met speelgoed kopen ivm sinterklaas.

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zal het nog mooier zeggen heb niet eens een box meer.

Hier staat er op de grond een mand met wat speel goed.

een muziek instrument soort piano er leuk om met je voeten muziek mee te maken. Een emmertje met blokjes met vormpjes een leesboekje zacht, Een ding wat muziek maakt en pas een loopwagentje met muziek en vormpjes blokjes enz prachtig vind ze dat.

Als ik haar echt even van de vloer moet hebben zet ik er of even in haar bedje. Woongelijkvloers. Of zet haar even in haar loopwagentje.

5. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Finn heeft het heel erg naar z'n zin met van die stapel bakjes, een stoffen, zachte kubus met allerlei dingetjes eraan zoals een veter, knopen, klittenband etc. Hij vindt zo'n tvtje wat je op moet winden en waar dan een muziekje uit komt en het beeld gaat bewegen ook helemaal geweldig, zeker als tie al wat moe aan het worden is. En met van die kartonnen boekjes vermaakt ie zich ook wel eventjes.

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.813
    9.319
    113
    Gelderland
    Zo'n tv lijkt mij ook wel wat. Ik merk dat mijnzoontje zich snel verveeld dus ik denk gewoon uitgekeken op zijn speelgoed. Hij is ook veel aan het gooien nu.. Ik wacht nog wel even met speelgoed geven en kopen ivm Sint.

7. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier was toen een leeg koekblik en een plastik bakje een groot succes.. Speelgoed keek hij haast niet naar om..

Deel Deze Pagina