Hii, Wij zijn op zoek naar een boxspring. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.. Ik ben op zoek naar ervaringen, welk merk is een aanrader (of juist niet)?
Wij hebben een Auping, de goedkoopste, Dublin, ik vind ‘m fantastisch. Is nu bijna 10 jaar oud en ligt nog steeds heerlijk terwijl mijn dochters toch vaak denken dat het een trampoline is.
Ik stelde een paar weken geleden hier precies dezelfde vraag. Na online research en de reacties hier kwam ik uit op een Caresse. Bij de Goossens hadden ze echter de topper niet die ik op het oog had. Daarop zijn we bij Swiss Sense binnen gelopen en je raad het al, het is een Swiss Sense geworden. Ik zou wel ff goed opletten op de aanbiedingen. Ze hadden toen 30% korting. Als ik de boxspring die we besteld hebben nu online samenstel, kost hij € 3400. Dit bedrag is al inclusief zogenaamde actiekorting. In de winkel hebben wij twee weken geleden € 2720 betaald.
Ja hebben wij ook. Al een jaar of 4 denk ik. Nog steeds erg tevreden. Al hebben we wel de elektrische optie er op genomen, die we nooit gebruiken dat is dus wel een beetje zonde.