Hallo dames zouden jullie He schema van he kleintje eens willen laten zien Ben bezig met proberen van 6x 135cc tegaan Naar 5 x150 cc Maar geen idee hoe ik dit in een schema krijg En hoe doen jullie dat met slaapjes? Hij heeft nu 6 uur vanmorgen laaste fles gehad Werd half 9 wakker en sliep weer half 10 nu is 11 uur en heeft dus nog geen flesje gehad... Kunnen jullie helpen met een schema van eten en slapen.... (ben ook aan proberen als hij wakker word of huilt niet gelijk de fles tekrijgen, heb zo idee dat hij dat namelijk denkt huilen ik krijg flesje) Alvast bedankt
Ik ben het eens met marlett.. Je baby huilt nu echt alleen maar als er wat is. Honger pijn oid.. Dus je moet daar wel op reageren ben ik van mening... Ik ga toen volgens mij 6 keer een flesje.. En dan om de 3 uur.. Gewoon vanaf het moment dat ze wakker werdt in de ochtend..
Oke..dan is het idd wel lastigerom ondescheid te maken denk ik.. Ik heb niet echt tips voor je meis.. Is voor mij een tijdje geleden.. Ik weet niet meer wat ik precies deed met het schema..
Als je kindje veel huilt heb je misschien wat aan deze link: BABYDRAGEN - baby dragen | Babybij De Manduca heeft mijn leven in elk geval een stuk makkelijker gemaakt.
Je baby van 9 weken denkt nog niet zoveel hoor... eten, slapen, poepen, eten, slapen, plassen en dan heb je het wel zo'n beetje gehad qua mentale leven van je baby Die van ons is 10 weken en ons schema is nogal door de war door verborgen reflux. Daarom pas ik me aan aan mijn baby. Vanmorgen werd ze bv maar niet wakker dus toen heb ik haar om 9 uur wakker gemaakt en om half 10 de eerste fles van de dag gegeven. Dan kun je 6 voedingen wel vergeten watn dan moet je ongeveer om de 2 uur gaan voeden. Vandaag dus 5 voedingen van 170 ml. Die gaan schoon op. Met 6 flessen gaf ik 130 ml. Als mijn dochter een verborgen reflux aanval heeft dan krijgt ze de fles eerder of splits ik hem wel eens in tweeen. De aanval gaat dan nl over. En zo kijk ik van dag tot dag. Kijk wat je baby aangeeft; als hij huilt dan wil hij een luier, een fles of tlc. Kan niet missen Veel plezier....
Dank je brigitte ik vind soms zo moeilijk Vooral met die reflux, en mijn onzekerheid... Denk dat ik ma gewoon weer 6x135 ga geven da ging redelijk goed namelijk Ga Jou kindje ook na kdv? Hoe gaat het daar Mijne moet over 4 weken...
Mijn dochter is even oud als jouw zoon Troetjuh, en ik vind het net als jij best lastig een goed ritme te vinden. Alhoewel, probleem is meer dat ik graag een ritme wil, en het lastig vind dat dat met zo'n kleintje gewoon niet altijd lukt. Qua voedingen zit ze al een paar weken op 5x 150+5, daar was ze ineens aan toe omdat ze nog honger had na de fles van 120+4, en liet er toen automatisch langere tijd tussen. Nu komt ze elke 4 a 4,5 uur ongeveer, soms eerder en dan geef ik het gewoon, ik kijk gewoon hoe het uitkomt. Voordeel is dat ze 's nachts na de laatste voeding (die ik meestal ergens tussen 22 en 23 uur geef) wel redelijk wat uurtjes slaapt, en ik start het 'voedingsschema' gewoon wanneer ze wakker wordt. Voor de rest is ze overdag op één lang slaapje na veel wakker, dat is gewoon niet anders. Al met al, gewoon kijken waar je zoontje aan toe is, lukt het niet dan lukt het niet, het komt heus vanzelf goed. Gebruik je johannesbroodpitmeel ivm de verborgen reflux?? Ik wel, hele goede ervaring mee (met de pure, niet met de nutriton). Hier is ze ook meer verzadigd door, en dat kan weer helpen langere tijd tussen de voedingen te laten! Succes he!
Heej m84 Moeilijk he... Probleem is hier alleen dat meneertje de voel bij elkaar krijst is nu al van half 2 bezig slapen krijsen slapen krijsen.... Heeft idd jpm maar wel van nutriton (is dat andere beter?) Hij heeft ook medicijnen ervoor gekregen Maja vandaag is dus weer feest
Mijn dochter reageerde met een allergische huidreactie op nutriton, vandaar dan ik pure geef. Heeft je zoon het sprongetje rond de acht weken al gehad? Misschien dat het daarmee te maken heeft? Ik zou in ieder geval niet eerder naar vijf voedingen gaan voordat hij eraan toe is voor je gevoel hoor, anders maak je het alleen maar heel moeilijk voor hem en voor jezelf, dan nog maar even niet...