Ik heb echt het idee dat ons meisje er heel snel zal zijn. Ik heb constant het idee dat mn vliezen een dezer dagen gaan breken. Ook heb ik last van steken in mn buik, een soort krampen. Mn rug en benen doen ontzettend zeer (koken gaat niet eens meer door het "lange"staan) en ik kan 's nachts bijna niet slapen van de pijn. Gisteren heb ik de VK nog gebeld en die zei dat ik de harde buiken in de gaten moest houden en als ze om de 5 minuten kwamen het ZH moest bellen. Misschien maak ik me wel druk om helemaal niets en komt het gewoon doordat ik zoveel pijn heb. Ik zie me dit niet nog 4 weken volhouden. Sorry voor het gezeur, maar het moet er even uit. Liefs, Duveldraakje
Ik hoop echt voor je dat he gelijk heb, maar helaas draait het vaak anders uit dan je denkt/voelt. Ik zat bij 26 wkn met mijn dochter al niet meer lekker in mijn vel, bloedverlies, veel krampen en al wat dan niet meer. Volgens de gyno moesten we hopen dat we de magischegrens van levensvatbaar zouden halen.... Uiteindelijk ben ik met 40w3d ingeleid omdat mijn BI te erg was. Ik ga er nu van uit, na twee lange zw.schappen, dat ik weer niet eerder zal bevallen... meer uit selfprotection.. Al ben ik de laatste 2 dagen nu wel aan het twijfelen door al mijn Treiterweeën. Iig hoop ik dat we beide niet teveel hoeven afwachten en snel kunnen genieten van onze beebs
ik begrijp hoe je je voelt dat je dit niet lang meerk an volhouden. Ik zelf heb geen pijn nog, maar slapen doe ik tegenwoordig niet meer grrrrrr meid wens je veel succes hoor!
Ik heb dat ook gehad, tijdens de zwangerschap van mijn zoontje ook met 36w en 1dag, ik voelde me 2 dagen later beter, toen hebben we gemeenschap gehad en 's avonds had ik mijn zoontje in de handen.Ik had wel al met 30 weken 1cm ontsluiting.
Dank jullie wel voor de reacties. Ik ben net nog maar even terug in bed gekropene, maar dat heeft niet veel geholpen. Ik voel me nog steeds K*T. Ik kan gewoon wel janken, hopelijk gaat het straks een heel stuk beter. Ik had nooit verwacht dat ik me zo zou voelen. Ik ben dolblij met mn meisje, begrijp me niet verkeerd, ik ben nu gewoon lichamelijk op aan t raken. Het zullen de laatste loodjes wel zijn! Liefs, Duveldraakje
ik hoop voor je dat ze snel komt Duveldraakje! Ik was op het laatst ook helemaal op van de pijn Heb reuma en door het tevele vruchtwater was mijn buik gigantisch wat ook heel veel pijn deed. De laatste weken was ik kompleet rolstoel gebonden. Maar toch bleef de bevalling uit. Artsen stonden ervan te kijken dat ik het zo lang volhield. Uiteindelijk hebben ze me met 41 weken en 3 dagen ingeleid. Zal voor je duimen dat je eerder gaat bevallen Sterkte!
Hey meid, ik heb dat ook hoor. Ik ben ook helemaal op en van mij mag het nu ook wel gebeuren. Maar ik slaap veel en vooral overdag dat helpt wel iets hoor.
Ik ben het ook ZAT. Hou vocht vast en alles doet me zeer. Dus ik ben gelukkig niet de enige. Veel sterkte meiden !
Duveldraakje ....Fijn dat je nog even je bedje in heb kunnen kruipen ,alleen wel balen dat je je nog k*t voelt, hoop voor je dat je je snel beter voelt , wel of niet al bevallen. Het is wel allemaal weer "grappig" hoor. Toen ik was bevallen van de laatste miste ik weer mijn buik na een dag of 2 en heb toen gezegt dat ik volgende keer er tot de laatste dag van zou blijven genieten...... 8) Nou niet dus..... Heb dagelijk herhaaldelijke harde buiken en treiter weeën, mijn BI nekt me en slapen is een ramp...... Ik probeer dan ook een paar keer per dag te denken van:" geniet er nou van is de laatse keer, het is voorbij voor je het weet"..... maar toch vind ik het helemaal niet erg als ze van de week denkt van :"hé, denk dat ik mijn papa en mama eens ga bekijken". Voor iedereen die het nodig heeft ( including me)... heel veel sterkte en su6 met de laatst loodjes, het is het allemaal meer dan dubbel en dwars waard.
mocht je ineens een vlaag van opruimwoede krijgen of ineens aan de schoonmaak gaan, dan kan ik jou op een briefje geven dat je binnen no time aan het bevallen bent.... waardoor het komt weet ik niet (niemand) maar heel veel vrouwen krijgen op het allerlaatste moment ineens zo'n vlaag en vlak daarna begint de bevalling... succes meid nog ff tandjes op elkaar voor je het weet heb je de kleine in je armen en ben je het alweer vergeten... liefs smoekie
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Ik voel me nog steeds niet echt lekker en ben gewoon niet in mn hum. Ik hoop dat ik inderdaad dan opruimwoede krijg of zo. Morgen moet ik naar de VK en ik zal haar ook wel even laten weten hoe ik me voel. Misschien dat zij iets weet. Ik duik vanavond wel lekker vroeg mn bedje in, misschien dat ik vanacht dan wat beter slaap. Voor de rest van de meiden die nu bezig zijn met de laatste loodjes...SUCCES! Liefs, Duveldraakje
Ik heb hetzelfde.Vanaf week 34 begon het zwaar te worden, nu op dit moment is het nog zwaarder, ik heb BI, en dat begint steeds erger te worden, rugpijn, pijn in schaambeen, lang staan lukt niet meer, lopen moeizaam, bukken, lang zitten, het is allemaal teveel.S'middags probeer ik te gaan slapen(valt niet mee met twee kinderen, maar ik heb wel opvang)Ik heb dat ook echt nodig want ik slaap slecht s'nachts. De eerste helft moet ik wel 10X uit bed om naar de wc te gaan, want een beetje volle blaas zorgt weer voor harde buiken. Kortom, IK WIL WEL BEVALLEN! Mijn jongste is op 38 wkn geboren, dus elke dag denk ik....vandaag misschien? Dames allemaal sterkte, ik weet hoe het voelt.
haha sorry hoor maaar dan had ik allaaaaaaaaaaang moeten bevallen.. ik heb dat nu ook ik moet ineens gaan schoonmaken.. maar dat heb ik al zo lang..