Dames, In september krijgen wij een pup erbij. Een border collie. Het is een reu. Maar ik heb totaal geen inspiratie voor een naam. Ideeën? Ik kom alleen op de naam sky.
Ken iemand met een reutje die Roy heet. Vind ik persoonlijk ook een leuke naam. Of Sam. Sky is ook een leuke naam. Heb je al op google gezocht op hondennamen? Succes en alvast heel erg veel plezier.
Mijn schotse Collie heette Skye Ik heb nu een teckelpup die we Jaymz hebben genoemd en mijn windhond heet Turia
je kan ook even wachten tot de karakters wat meer gevormd zijn dan weet je ook wel een passende naam. Ons tuig heet Timber (golden retriever) Gentle (ruwhaar teckel) Gimmick (amerikaanse stafford)
Inderdaad, zo doen we het hier ook. Eerst zien hoe het dier daadwerkelijk is om daar een naam op aan te passen. Fotootje?
ik had ook geen naam voor mijn hond toen ik haar kreeg. zaten in de auto opweg naar huis en zaten we wat namen te roepen wat nou leuk was. na een uur begonnen we t zat te worden en meligheid nam plaats in het namen-verzinnen. en toen gingen we automerken opnoemen en toen blafte ze opeens toen ik Kia zei. en dat is het dus geworden
Onze dieren hebben allemaal chocolade namen. Kat: Milky Way Rat: Bounty 2 baardagamen: Twix & Chocotoff
We hebben een teckelpuppy en die zouden we scooter noemen.... Maar mijn dochter noemde hem telkens jochie... Dus nu heet ie jochie