... Of doen jullie nog steeds?? Ik ben op zoek naar vrijwilligers en misschien brengen jullie mij wel op ideeën! Ben benieuwd! Mijn vraag is ook hoe jullie het gevonden hebben? Internet, instanties, ben je er gewoon op afgestapt, etc.? Alvast bedankt! Edit: Ik ben ook benieuwd wat het werk inhoudelijk dan inhoud. Van advertenties op internet word ik niet veel wijzer. Er staat daar bijna nooit bij wat je dan precies voor taken etc. krijgt..
Ik werk nu als vrijwilligster bij de speelotheek in mijn woonplaats. Erg leuk! Ik heb zelf contact met ze gezocht, en ik zit nu ook in de speelgoedcommissie.
ik heb zwemles gegeven aan kindjes van asielzoekers en ik heb peuterzwemles gegeven (aan nederlandse kindjes om het zo maar ff te zeggen) was super leuk! heb het zelf destijds aangegeven/aangekaart
Ik heb een paar maanden vrijwillig computerlessen gegeven aan ouderen bij een steunpunt hier in de buurt. Mijn moeder werkte daar maar ze kwamen mensen tekort. Ik had veel tijd over, en het leek me wel een leuke uitdaging. Was ook altijd heel gezellig.
Ik heb ooit gym gegeven aan gehandicapte mensen, 3 avonden in de week. Via mijn ex schoonmoeder, heb het drie jaar gedaan, best leuk
Ik heb een aantal jaren (tijdens vakanties) meegevaren als verpleegkundige op MS de Zonnebloem... Ze zoeken daar altijd heel veel vrijwilligers voor diverse soorten vakanties om mee te reizen, van catering, tot verpleging, tot brandweer... Heel erg leuk en dankbaar werk, wel zwaar, diensten van 7.00-24.00 en soms ook nachten, maar deze mensen zijn soms al 10-20 jaar niet op vakantie geweest ivm lichamelijke beperkingen en bloeien er zo van op!!! Verder op het moment niets, maar als de gelegenheid zich voordoet spring ik weer ergens in...
Bij sportverenigingen waar ik zelf actief was wat taken vervuld: trainingen geven, in commissies gezeten, dingen organiseren etc.