Merken jullie mannen wel eens veranderingen?

Discussie in 'De lounge' gestart door alecia, 11 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    oke de titel zegt het al maar moet het even kwijt wordt er helemaal zat van.
    Iedere week probeer ik wel iets met het eten te veranderen, zelf vleesideeen maken, groente opties, alles om het eten maar aantrekkelijk te maken omdat ik moeite heb met eten.
    Gister een soort van slavink gemaakt maar dan met kaas en ham erbij, helemaal zelf, en die rotzak van mij merkt het niet eens, als ik in huis bezig ben geweest, komt hij aan, slingert zijn kleren door de huiskamer heen ( ohhh schat ik heb geen werkshirts meer wil je dat even regelen ) gooi ze dan gvd niet door de woonkamer heen ben je slaaf niet.

gaat na boven, trekt andere kleding aan, slingert het maar op de overloop/slaapkamer en douche. Oei het kriebelt die verlangen om een flinke uitbrander te geven.

Gaat vervolgens nog tegen mij te keer dat de bijkeuken niet netjes is ( zijn gereedschap en visspullen liggen over de vloer) Tja niet mijn probleem.
    Is boos dat ik weinig tijd voor hem heb, maarja hij maakt overal een puinzooi van en schuift het af op mij en onze huisgenoot, volgens hem maakt hij namelijk nooit troep, nee hoor schat never nooit dat je troep maaktr, daarom ziet de bijkeuken er ook zo uit.
    Hb hem gevraagt of hji zijn pakken drinken wil opruimen, ( gemiddeld liggen ze zowel boven als beneden) gata hij verder met de chips.

Pffffffffffff wordt het zo zat om zo respectloos behandeld te worden.

2. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Nee dat soort dingen gelukkig niet. Lijkt me wel erg vervelend trouwens.

Hier van de week naar de kapper geweest. Ruim 10 cm eraf laten knippen. (had tot over mn schouder en nu tot op mn schouder) Leuk modelletje erin enz.
    Komt ie thuis en ziet nog niks. Na een half uur vraag ik hem of ie iets anders aan me ziet. Hij bekijkt me van top tot teen. Nee zegt ie..oja, jawel...je hebt een puist op je wang zitten;) Nou kon hem wel wat doen zeg. Heb hem dus zelf maar verteld dat ik naar de kapper was geweest:D

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha ik ken het wel ja..

Heb je het hele huis gepoetst, flink uitgesloofd in de keuken en een lekkere maaltijd bereidt + netjes de tafel gedekt.. komt hij de keuken in en zegt: 'Wat een rommeltje hierzo zeg, mag je ook weleens wat aan doen!'

'Ja omdat ik uren in de keuken heb gestaan om iets speciaals te bereiden voor jou!':x

En als je dan vraagt hoe het smaakt 'Ja, wel lekker..'

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    van die rommel overal laten slingeren herken ik wel... als hij werkt doe ik het huishouden... en dat vind ik helemaal geen probleem en ik haal er zelfs een soort ontspanning uit als alles lekker schoon en netjes is ... maarja komt ie thuis... 1e wat hij doet is overal spullen neerleggen hallo we hebben een kapstok!!!! ,vervolgens gooit hij zijn kleren in de badkamer op de douchevloer.... hij maakt altijd een rommel van zijn kledingkast... zijn idee van keuken opruimen is alles aan een kant van de aanrecht zetten.... en hij snapt niet dat als je de was eraf haalt.... je het ook op moet vouwen omdat het anders kreukelt.... en het ergste vind ik dan nog...dan zegt ie: ja maar het is hier toch netjes??????? ja duh!!!! omdat ik alles achter je bips opruim..

nou is ie wel lief hoor en hij kookt vaak en zorgt goed voor josefien.. maar het is wel jammer..... maar het is ook heel dubbel...we zijn wel eens samen op gaan ruimen en dan ergerde ik me dood aan hem..dan dacht ik na 5 min nnou ga nu maar weer weg want dit schiet niet op...

oja het ging over veranderingen...:):) hij merkt het alleen als het iets is wat hij interessant vind... en dat is het huishouden bijv niet.

gr Jose

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ojas hij zegt trouwens nooit dat het en rommel is of dat ik iets op moet ruimen... hij verwacht dat absoluut niet van mij en roept vaak laat nou liggen joh!!!!! wat maakt dat nou uit... das leuk... maar uiteindelijk is het dan helemaal een berg werk

waar komen ze ook alweer vandaan??? mars???

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Eerder van de vuilstortplaats..;)

7. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

:D
    Hier geef ik mijn schoonmoeder altijd de schuld, hij is te veel verwend.
    Maar eerlijk is eerlijk, als ik heb opgeruimd zegt ie dat altijd. 'Goh wat is het weer lekker schoon'
    En als ik andere kleding, haar o.i.d heb, ziet hij dit.
    (enig nadeel kan dus nooit wat shoppen, in mijn kast proppen en zeggen:'nieuw? nee lag al eeuwen in mijn kast!);)
    En ook zal hij nooit vragen of zeggen dat ik eens iets moet opruimen!
    Dan ontplof ik waarschijnlijk:D

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    hahahaha
    ach mannen zijn gewoon ingewikkelde wezens, niet al te druk om maken ze weten gewoon niet beter ;)

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Zowww... dat klinkt heel erg herkenbaar allemaal. Niet alleen qua achter hem aanhuppelen om troep op te ruimen, maar ook met dingen niet zien.
    Had afgelopen week m'n wenkbrouwen laten epileren en verven, en m'n wimpers ook laten verven. Voor iemand die eigenlijk nooit make-up draagt, is het een enorm verschil, maar denk je dat hij het ziet?

Maar ik weet niet of het echt met respectloosheid te maken heeft? Het zit volgens mij gewoon in de aard van de man. Mijn vader is ook precies hetzelfde, en hoor het wel meer over mannen in het algemeen.

Wasgoed eindigt naast de wasmand, borden en bekers blijven op tafel staan na het eten, gereedschap ligt overal als ie iets heeft willen maken, jas ligt over de rug van de bank, schoenen midden in het gangpad, lege melkpakken op het aanrecht terwijl de vuilnisbak toch echt niet ver weg staat...

Ik zeg dan tijdens het wassen: Ik was zijn was niet als het niet in de wasmand ligt (doe het wel). Als ik in de keuken sta en zie een melkpak, dan roep ik hem en duw ik het in zijn handen: "klein maken en weg gooien!" Bij vaat op tafel (als hij tussen de middag thuis is geweest blijft alles staan) dan vraag ik hem of hij nog van plan is om het op te ruimen... Als ik weer struikel over gereeedschap vloek ik hard omdat ik mn tenen heb gestoten :p
    Helpt het? Nee, want je blijft toch wel bezig... :D

Maar ook andere dingen, zoals een rekje ophangen. Ik kan weken vragen of hij het op wil hangen omdat ik het nodig heb. Uiteindelijk pak ik zelf de betonboor en ga gaten boren. En nee, hij ziet het niet dat er wat aan de muur hangt ;)

Ik denk maar zo: mannen zijn gewoon zo... Het kost me minder energie om gewoon het huis netjes te houden, dan te proberen m'n vent aan het werk te zetten :D
    (nu komen er vast veel dames die me tegen spreken!)

10. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Dat boek (m'n moeder had het uit frustratie gekocht) is trouwens een aanrader! Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus... Ik lag dubbel toen ik het las :p Er worden wel heel veel dingen duidelijk over de man in het algemeen.

11. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    haahahh misschien moet ik het ook maar eens lezen, voe me een slaaf van me vriend zijn rotzooi, en dat trek ik amper nog, hij weet dati k op het unt van ontploffen sta, maar hij doet er ook niks aan, zegt enkel, ga mar een spelletje doen op de pc :s
    Daar heb ik heel veel aan.

12. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Geef hem dan een schop onder zijn ass en ontplof maar een keer hoor. Hallo je bent geen werkstr en slaaf en nog zeiken dat het niet netjes is :mad: doet hij het zelf maar. Daar zou ik heel makkelijk in zijn. Dus meid, kick some ass!!!

13. Myst

Myst Lid

27 aug 2009
    57
    0
    0
    Brabant
    hahaha ja dat heb ik ook altijd, dan vouwt hij de handdoeken met de randen naar buiten en stofzuigt alleen de zichbare stukken... moet ik me echt inhouden om het niet zelf opnieuw te doen

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Volgens mij heb jij toch wel eens eerder een topic hierover geopend of heb ik het mis?:)

Mijn vriend zit nu met zijn rug maar we hebben een paar stevige gesprekken gehad en hij weet dat hij ook dingen in huis moet doen.
    Ik wil best meer doen omdat ik overdag thuis ben maar afwassen of je kleding in de wasmand doen is kleine moeite. En dat doet hij nu dan ook gewoon:D

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou voorheen was mijn vriend de opruimmiep en kon ik het nog wel eens laten slingeren maar nu zijn de rollen totaal omgedraaid. Ik ruim op en hou het huis netjes, maar zodra hij en mijn dochter binnenkomen is het in een tijd van 5 minuten weer een bende!
    Inderdaad een pak drinken opruimen en/of weggooien is te moeilijk. Maar wat ik nog het ergste vind is wanneer ik naar de wc ga en ik zie daarin een bruine spoor van hem liggen! Ik heb hem ook met klem gevraagd of hij dit echt zelf wil doen omdat het tegen de tijd dat ik het zie al helemaal vastgekoekt zit, bah!

Maar goed ik zeg zo nu en dan er iets van, maar ja van de andere kant, hij werkt zich en tonnetje in de rondte en ik ben voornamelijk thuis dus ik verwacht ook niet van hem dat hij het huis helemaal netjes opruimt! Meestal doet hij als hij vrij is wel zijn best hoor, dus eigenlijk ben ik wel blij met hem!

16. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    hahahh hier dus totaal niet, nu ligt eral weer een t-sirt van hem op de bank, nou verrassing ik laat hem liggen.

17. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    nee niet over mannen enzo, was een andere persoon.

18. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Oooo wat herkenbaar allemaal! Nu ziet mijn man het meestal wel als ik iets nieuws aan heb enzo, maar DIE ROMMEL!!! OMG hoe moeilijk kan het allemaal zijn?
    Als je 's ochtends je scheermes uit het kastje pakt waar denk je dan dat het terug moet?? NIET op de wastafel he?!!!
    Wasgoed NAAST de wasmand o, of EROP ! :(
    Afwas op het aanrecht BOVEN de vaatwassen, zijn die paar centimeter bukken echt zo lastig?
    Bij thuiskomst jas over de stoel, (hallo, waar is de kapstok voor denk je?) sleutels op tafel (staat een mandje in de hal)
    ooo kan nog uuuuuuren doorgaan! Als ik er wat van zeg, of als ik zeg dat het huishouden toch wel een hoop werk is zegt hij DAN NEEM JE TOCH EEN WERKSTER?

Maar, eerlijk is eerlijk hij werkt 24/7 en ik niet zo heel veel dus dat ik het huishouden moet doen vind ik helemaal niet erg, amar het zijn van die kleine dingetjes he...die zouden vanzelfsprekend moeten zijn..

x

19. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ja t-shirt in de was ofzo, zo moeilijk ik werk ok niet zoveel als me ventje maar dan alsnog, hoort kleding in de woonkamer?

20. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    (zeg....niet om het een of ander...maar jullie worden ook ooit schoonmoeder en wie zn schuld is het dan als mannen zo doen? :D)

Ik raak er ook wel gefrustreert van hoor. En ben mn zonen aan het leren om het WEL achter hun kont op te ruimen.
    Moet het nog telkens zeggen en ben er nog niet over uit of dat aan de leeftijd of de sexe ligt..
    Laat het jullie over 20 jaar wel weten als ik er een gesprek over gehad heb met mn schoondochters :p

Deel Deze Pagina