Goeie blender voor (bevroren) smoothies

Discussie in 'De lounge' gestart door Noelle85, 6 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.788
    491
    83
    Na zojuist weer afscheid te hebben genomen van de blender en een stinkend huis van de brandlucht :eek:, geef ik het op. Wie weet een blender die wel langer meegaat dan een half jaar, die intensief gebruik van dagelijks smoothies met ook bevroren fruit aankan?

We hebben er al meerdere gehad, maar het lijkt wel alsof ze allemaal na een half jaar tot een jaar ineens hun kracht verliezen en daardoor teveel toeren moeten maken om alles fijn te kunnen malen. Met als gevolg dus een apparaat dat doorbrandt.

2. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Ik heb de ProBlend 6 van Philips en doe er vaak bevroren fruit in. Ik heb hem al meerdere jaren en hij doet het nog steeds goed. Er zit ook een extra knop op om ijsblokjes klein te maken.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb de Silentmixxx van Bosch. Heerlijk stil en krachtig.

4. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Die heb ik ook! Wordt niet zo intensief gebruikt, maar werkt goed, ook bij bevroren of hete inhoud (soep)

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Heerlijke blender he? Ik verwachtte niet veel van het feit dat hij stil zou zijn maar dat is hij echt!!

Mijn vorige blender kon ik in de ochtend echt niet gebruiken, hele straat wakker. Maar deze is perfect. Hier wordt hij elke dag gebruikt.

Deel Deze Pagina