Boxspring of gewoon ledikant met lattenbodem?

Discussion in 'De lounge' started by Ecosa, Feb 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Wij hebben momenteel een elektrische boxpsring, met alles erop en eraan. 2 aparte matrassen, 2 aparte toppers, aan alle kanten op en neer te bewegen etc etc. Dat ding heeft ons een vermogen gekost, maar op de een of andere manier ligt ie niet meer lekker!
    Ik hou van een stevig bed, heb inmiddels al 2 keer een nieuw matras aangeschaft maar dat ding blijft soepel. Ik blijf er in zakken, om gek van te worden! En ik ben wel zwaar, maar 85 kilo zou niet weg moeten zakken, lijkt mij.. Daarnaast word ik GEK van dat heen en weer geschuif van de matrassen en de toppers etc, vreselijk!

Nu zitten we te denken aan een nieuw bed. Ik hoef geen elektrische meer, want dat gebruiken wij helemaal niet, was dus een investering voor nop, helaas..
    Ik zit alleen te twijfelen over een boxspring of weer een gewoon ledikant met lattenbodem. Ik weet bijvoorbeeld niet wat "beter" is, is een boxpsirng nou echt veel "gezonder" bijvoorbeeld? Kan iemand mij hierover adviseren?

2. MarjanDS

MarjanDS Actief lid

Nov 28, 2011
    442
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou toch echt naar een beddenspeciaalzaak gaan als ik jou was.

Wij hadden eerder 2 matrassen met lattenbodems en nu een boxsping. Wel hebben we allebeid onze eigen boxen en dus ingesteld op hoe hard je wilt liggen.
    We hebben zelfs de afspraak dat we na een x periode nog mochten ruilen als het toch niet beviel. Mijn bed is zachter als dat van mijn man en we hebben nog nooit zo goed geslapen als op deze bedden.

En als je naar zo'n zaak toe gaat, zorg dat je redelijk uitgerust bent en als je gaat liggen, trek je jas uit :)

3. Milujem

Milujem Niet meer actief

Wij hadden dat ook met onze boxspring. Wij zijn naar de winkel teruggegaan en hebben nieuwe matrassen gekocht.
    We gingen er in de winkel opliggen en vonden ze daar erg hard!

De man verzekerde ons dat het thuis goed zou aanvoelen icm onze boxspring.

En hij had gelijk. Ons bed ligt nu heerlijk!

Share This Page