Ben je nooit "bang" herkend te worden of herken je zelf iemand?

Discussie in 'De lounge' gestart door An79, 31 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Zelf ben ik soms echt te open en denk ik niet helemaal na over eventuele herkenning. Niet echt handig. Ik vraag me weleens af of ik herkend ben door iemand uit mijn naaste omgeving. Zou ik niet heel fijn vinden. Ik hoop wel, wanneer dat het geval is, er een stille regel is als; wat gebeurt op zp, blijft op zp.
    Hebben jullie nooit die angst of herkennen jullie zelf andere mensen hier?

2. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ik herken het wel. Er zal vast wel iemand zijn die mij herkend van het echte leven, ik ben ook best wel open. Maaaaar... Ik zet hier volgens mij geen dingen die ik bijvoorbeeld ook niet tegen de buurvrouw of een kennis zou zeggen. Dus is het niet dramatisch.

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nee ik heb hier niks te verbergen.

Er staat waar ik woon. En de eerste grote hint is al dat mn hond inspiratie bracht voor mn naam. En dr zijn zeer weinig honden vooral waar ik woon die zo heten.
    Nouja plus dat we nu dus een zoontje mogen krijgen. En wij zijn naar vrienden en familie ook open over ons ivsi verhaal.

Dus zonder teveel op te letten is 1 + 1 = 2 :D

4. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Nee, niet echt. Eerlijk gezegd zou ik niet weten wie me hier zou herkennen. Maar anders lijkt het me geen probleem. Ben ook niet echt zorgvuldig moet ik zeggen.

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik ben wel eens herkend door m'n ex. Sindsdien plaats ik de namen van m'n kinderen niet meer.
    Maar verder ben ik niet erg anoniem geloof ik. Maakt mij ook niet uit als bijvoorbeeld oud klasgenootjes of vriendinnen mij herkennen.

6. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Niet bang voor, ben wel eens bekende tegengekomen en een aantal meiden van hier vallen nu onder m'n bekende :D

Ben wel benieuwd of mensen me herkennen, ga er vanuit van wel, maar vertel geen dingen hier die in m'n dagelijks leven geheim zijn ofzo :D

7. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Kijk nu is het wat lastig omdat ik net zwanger ben (en dat ik bezig ben of het ben of niet iedereen gelijk te weten) dus op dat moment wissel ik van naam. Maar verder ben ik, ook in het dagelijks leven, een open persoon en deel ik geen dingen die mensen niet van mij mogen weten.

Adresgegevens, naam zoontje en werkgegevens of specifieke situaties over andere mensen in mijn omgeving of leven deel ik niet herkenbaar. Maar mijn mening geven doe ik in het dagelijks leven ook dus waarom hier niet ;)

8. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik ben niet zo bang om op zp herkend te worden. Maar waar ik wel bang voor ben is dat mensen bepaalde dingen googlen en dan op zp uitkomen en dan herkennen wie ik ben.
    Ik geef vaak ook teveel informatie vind ik en dan denk ik achteraf ooh waarom heb ik dat nou weer gezegd.
    Vandaar dat ik mijn handtekening ook weggehaald heb zodat het al minder herkenbaar is.

9. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Nee hoor, ik ben ook niet anoniem. Maar ik heb niks te verbergen en ben hier net als irl.

10. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Ik ben in het normale leven ook heel open, maar vooral bij vrienden en familie. Dus dat is ook helemaal niet erg, maar soms zijn er toch dingetjes die niet iedereen hoeft te weten.

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik dacht vrij anoniem te zijn, er zijn wel een paar vriendinnen die weten dat ik hier zit, maar van hen weet ik ook wie ze zijn. Ik zag laatst wel dat iemand die mijn profiel had bekeken, een voormalig klant van mij is (ik ben gastouder). Toen heb ik wel de namen van mijn kids uit mijn handtekening gehaald. Dat hoeft van mij niet, dat mensen mijn berichten gaan opzoeken en zo.

12. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Ik ben herkend.. maar ik zeg niks wat bekenden niet zouden migen weten... ik weet nu ook wie zij is hier:)

13. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ik ben een keer herkent aan mijn profiel foto van mijn buik met muisjes en ik heb ooit iemand herkent en dat ook gepbt naar diegene

14. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Toevalll

15. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Tja gezien ik de foto van mijn kat heb als profiel foto kan ik mischien herkend worden. Ik plaats of schrijf geen dingen die een ander niet mag weten. En anders is het mijn eigen schuld :p

16. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Nee hoor. Een deel van m'n vriendinnen ken ik van hier.

Ex heeft in het begin wel eens meegelezen, maar sinds ik een nieuw account heb zal hij me niet zo snel vinden. En zelfs als dat wel zo is, staat er niks nieuws in. Ook niet voor kennissen of mensen die mij zouden herkennen uit het dorp (ofzo).

17. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    :p haha

18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nou als bekenden mijn naam en die van dochter zien en ze denken even verder dan zullen ze vast wel weten wie ik ben.
    Ik heb weleens iemand hier herkend en dan werk gerelateerd.
    Diegene weet overigens niet dat ik het ben.

19. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Haha ik heb nog niemand echt herkent. Maar ik ken ook niemand die hier eventueel zou kunnen zitten.

Ik heb net even bij mijn eigen pagina gekeken en ik word wel bekeken :D dus als je mij herkent graag een pb-tje :p
    Overigens heb ik er niet veel geheims opstaan. En zo wel is het jammer.

20. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Voorheen wilde ik graag anoniem blijven maar op dit moment maakt het mij geen bal meer uit.

Heb niks te verbergen en als hier familie op zit nou so be it :)

Alles wat ik zeg dat zeg ik ook gewoon tegen de mensen in real life.

Deel Deze Pagina