Hey waar vind je goedkope zwangerschapskledij ? Ik heb dit nu nog niet onmiddellijk nodig, maar ga op reis in juni en zou dan wel het een en het ander nodig hebben groetjes
Miss Etam en H&M vind ik ook fijne prijsjes hebben, en opzich valt de prenatal met sommige dingen ook wel mee. En volgens mij is er rond juni toch ook altijd weer grote uitverkoop? Groet Snoozie
Op de site van de hema heb je ook goedkope basic zwangerschapskleren. In de winkel zelf heb ze bijna nooit wat. HEMA - baby - mama basics
Hema! Bij hema online staan erg leuke dingen. Veel basics, jurkjes en leggings enzo. Ideaal voor de zomer. Er is alleen al best veel niet meer beschikbaar, baal ik flink van. H&M heeft soms ook leuk spul!
vind miss etam niet eens goedkoop met broeken enz. ik heb 3 broeken gekocht bij prénatal en die kosten daar maar 20 euro..goedkoper als bij miss etam dus..
ik ga ook in juni op vakantie. Maar ik wacht bewust nog even, en dat adviseer ik jou ook, want je weet gewoon nu niet hoe je groeit. En hoe groot je toeter is.