Hebben jullie een voetbord? Aangezien het zoveel duurder is met voetbord vraag ik me af of ik die wel nodig vindt....
wij hadden hem eerst zonder voetbord ind. omdat het een stuk goedkoper was maar het matras bleef schruiven ondankt we er van die antislipmatjes eronder gedaan hadden...dus toen alsnog dat voetbord gehaald
Wat doe jij in je bed?!? Ons matras is zo zwaar en die schuift echt niet, wij hebben trouwens de boxen, matras en een topper er op liggen. Ik mis helemaal geen voetbord.
Wij hebben geen voetbord (en mis hem ook niet) maar wel aan het voeteneind een gestoffeerde steun. Deze zorgt er voor dat de matrassen niet verschuiven ook niet als we het hoofd- of voeteneind omhoog doen. Geen last van schuivende matrassen. Werkt prima dus.
Bij deze heb je geen voetbord nodig! kijk maar bij die eerste foto zit een soort ding die de matrassen op zijn plek houd
Wij hebben ook een voetbord, maar heel goedkoop betaalt, echt een super mooie boxspring voor 550 euro 180/200 met voetbord en sprei en allerlei kussentjes.
Beter....dan raak je elkaar bijna kwijt wij hebben trouwens de duurste van Ikea, wij slapen er nu zo'n 7 jaar op en het slaapt heerlijk en geen doorliging van het matras... wel met traagschuim je kan natuurlijk altijd nog naas Hastens gaan of tempur voor je rug dan betaal je wel veel maar wel goed voor je ruggetje
ja maar het gekke is dat je daar ook veel slechte dingen over leest he....dus we gaan voor de mmiddenweg kwa prijs