Ik wil voor mijn dochter iets van playmobil kopen. Ze heeft nog geen playmobil speelgoed, en aangezien playmobil redelijk prijzig is en ik niet weet of ze het wel leuk vind, besloot ik eerst wat op marktplaats te kopen. Ik vond op marktplaats een leuke nieuwe prinsessenkoffer van playmobil. Ik vroeg of ze het in de originele doos wilden verzenden zodat ik het haar cadeau kon doen. Kreeg ik vandaag het pakketje binnen, ik maakte de doos open....zit daar een prachtig ingepakte playmobil doos in! Wat ontzettend attent en lief om het zo te in te pakken en te versturen. Heb dit nog nooit meegemaakt op marktplaats! Heb ze net heel vriendelijk bedankt over de mail.
Wat ontzettend lief idd. Gelukkig zijn er ook nog mensen zoals deze en niet alleen oplichters op MP...
Dat is echt lief! Ik had zoiets ook een keer met een merkjurkje dat ik had gekocht via MP. Ik kreeg er een legging en gloednieuwe romper bij cadeau, samen met een lief kaartje. Ik stond perplex! Had die lieve mevrouw een foto van onze dochter gestuurd met het mooie jurkje aan en haar uiteraard heel erg bedankt
jaja ze zijn er nog de lieve mensen Hier vandaag pakketje kleding binnen gekregen...had die lieve mevrouw er nog ff wat extra bij gedaan omdat ze dat in de kast had gevonden! (jammer alleen dat het mijn dochter niet pastte, maar toch!!)