Boxspring vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door Lov23, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Geen idee lijkt me altijd dat die wel goed zijn maar soms is duur niet goed he ;)

Maar ga vooral proefliggen in meerdere winkels...wij zijn toen echt naar 8 winkels geweest en hebben toch voor ikea gekozen ;) en niet omdat die het goedkoopst was maar gewoon heerlijk lag :)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

auping schijnt ook niet goeed te zijn...zou je niet denken toch?

Ja en dat proefliggen.....is zo moeilijk want binnen 10minuten is het anders dan de hele nacht he;)

3. A2CA

A2CA Niet meer actief

Het is maar net wat je wilt, heb het bed nu 3 jaar van te voren had ik een ander bed en werd altijd wakker met pijn in de rug en bij deze heb ik het nooit meer gehad ( was niet chronisch ofzo )

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik heb geen keuze;)
    Goedkoop bed is gewoon geen optie voor mij...

5. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Geen idee haha heb nog nooit een merkje kunnen ontdekken, ook niet naar gezocht.
    Onze boxen zitten wel aan elkaar en ons matras is 1geheel misschien dat dat ook het verschil maakt met verschuiven.

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    bij ons verschuift hij echt niet....en hopelijk straks bij het nieuwe bed ook niet.

Maar mocht dat toch zijn, dan doen we zo een stalen hekje erachter dat je ook wel eens ziet.

Trouwens het neiuwe bed is electrisch, dus misschien zit dat er wel al bij....vergeten te vragen hahaha

7. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Bij elektrisch bed zit normaal gesproken altijd al zo'n steun aan de achterkant. Als je dit niet heb schuift je matras een heel eind naar achteren als je het hoofdeind omhoog doet.

Ze waren bij ons de steun vergeten te leveren dus de eerste paar weken moest ik elke keer weer de matras terug schuiven als ik in bed had gezeten. Nu helemaal geen last meer van schuiven.

8. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ja, dat is het. Wij hebben ons bed (karlsson) een paar maanden geleden bij Beter Bed gekocht: Odense verstelbaar . Met 2 elektrisch verstelbare bodems en 180 bij 200 (wij zijn allebei niet zo lang). Ik vind het een heerlijk bed en de service van Beter Bed is super. Wij waren ca 4000 euro kwijt (met 2 bijbehorende nachtkastjes, luxere pootjes en een andere topper dan de standaard topper die bij dit bed hoorde). Het is mij echt meer dan waard geweest.

9. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik vind ook wel dat er vaak een groot verschil is tussen goedkopere en duurdere bedden.

10. wij hebben op onze boxspring matrassen van pullman.
    Die waren duur, maar het slaapt fantastisch.
    Ook gekeken naar het gewicht, manlief is iets zwaarder en groter dan ik, dus die heeft een matras vanaf 90 kilo.

Een voetbord mis ik eigenlijk wel, maar wij hebben er geen omdat manlief 2.00 lang is, en dan klem zou liggen tussen hoofd en voetbord ;)

overigens mis ik het niet voor het veschuiven maar voor het vastmaken en houden van het dekbed ;)

11. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ja hier ook. En je maakt in principe alleen de topper op dus laken/deken vouw je gewoon om de topper bij het voeteneind.

Ben van mening dat matrassen alleen verschuiven als je een wat goedkoper bed koopt... Wij hadden hiervoor een bed van 1000 euro en die verschoof ook sneller. Nu bijna 4x zo duur, loodzware matrassen en frame (staal) en alles staat echt als een rots zo vast.

12. Koon

Koon Niet meer actief

Wij hebben geen voetbord omdat het niet past in de kamer. Alleen ons dekmatrasje verschuift af en toe.
    Ik vind het wel mooier met voetbord of in ieder geval zo'n laag achterstuk. Al zouden wij dan een bed nodig hebben van 220 lang omdat mijn vriend altijd met zijn tenen over het randje ligt als hij op zijn buik ligt ;)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Geslaagd voor een bed!!! En nu maar wachten aahhhh..
    Maar we hadden een paar uitgetest en toch gekozen voor de iets duurdere hoor. Goede matrassen en zonder voetbord. die kunnen we altijd nog bestellen als het moet.

Bedankt voor de tips meiden....!

14. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    geen voetbord en mis het totaal niet! matras schuift ook geen cm, maar die is ook erg zwaar

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meiden nog een vraagje, gebruiken jullie spe iale topper matrasjes?

16. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Wij hebben geen voetbord, en idd goede matrassen.
    Wij hebben 2 jaar geleden voor Auping gekozen en nog geen moment spijt van gehad! Ik slaap als een prinsesje ;)
    Kost een hoop maar echt heb nog nooit zo lekker geslapen!
    Wij hebben 2 aparte matrassen omdat ik helaas gezegend ben met iets meer vlees (of vet), maar hebben er dan wel een 2 pers top(per) matras op.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

En heb jij dan zo'n toppermatras?

Ik hen namelijk vandaag een bed gekocht waarbij alle matrassen al gestofeerd zijn...dus heb alleen zo'n toppermatras nodig...

Deel Deze Pagina