sneu....

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 24 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

onze oudste is al een maand niet fit en aan het kwakkelen. pas 3 weken aan een stuk gehoest ( nou meer geblaft) en koorts en heel de handel. net een week iets beter en gister zag ik de bui al weer aankomen. conclusie: ligt nu weer met 38,6 op bed. hoest als een zeehond, wil al weken niets eten. dokter geeft niets, hoort er allemaal bij;) ja zal best maar toch niet als het al een maand duurt en er totaal geen fut in dat kind zit?:( kga dinsdag anders maar weer langs de huisarts. man wilde naar de hap maar die doen ook niks weet ik uit ervaring. ach we zien het maar weer aan. zal weer een gezellige nacht worden vrees ik. pfffff

fijne kerst iedereen;):)

2. susy26

susy26 Niet meer actief

ach gut! heel veel beterschap! en hoop dat ie zich snel beter voelt! en ook fijne feesdagen,als het een beetje gaat..

3. Dana

Dana Niet meer actief

inderdaad sneu! heel veel beterschap en fijne dagen jullie ;)

4. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Als je echt enorm twijfelt zou ik gaan springen hoog en laag.
    Desnoods rij ik met hem naar de eerste hulp toe of bel ik de ambulance, hulp zal er komen!

Succes, hoop dat hij snel beter word en weer wat wil eten....

5. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    ik denk de tijd van het jaar, ben zelf ook steeds aan het kwakelen

maar sneu is het wel idd vooral als ze zo blaffen

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja ben zelf ook al iedere keer verkouden en doe hier heel de dag niets anders als neusjes afvegen. maar tis gewoon vermoeiend. ze huilt nu steeds in dr slaap. hoop dat de zetpil dalijk zijn werk gaat doen

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier ook hoor.
    Mijn jongste is al een maand ziek en meer als neusdruppels geeft onze HA niet.
    Ze heeft ook af en aan koorts, verhoging en dan weer een paar dgn normaal....
    Helaas denk ik ook dat het uitzieken word. Misschien extra vitamienen geven?

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja dat is misschien nog wel een idee. kan geen kwaad. af en toe druiven of een appel gaat er wel in maar groente al weken niet:( bedankt en beterschap ook

9. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    misschien kinkhoest? Kinkhoest

Sterkte!!!

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heb de info gelezen. hou dit zeker in mn achterhoofd. dank je

11. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Heel herkenbaar, ik loop ook al dagen weer met halve oogjes omdat ik bijna elk uur bij haar op dr kamertje ben als ze weer s bijna stikt..

Hier is het 2 weken rustig geweest, alleen wat hoesten maar verder prima. En sinds deze week is t ook weer hommeles. Ze is getest op kinkhoest (daar dacht de HA meteen aan), maar was negatief. Van week weer geweest toen d'r koorts ineens weer terug was, maar volgens de (vervangende) arts had ze nu gewoon griep. En bij haar uit zich dat helaas vooral in enorme hoestbuien.

Sterkte!

12. janineke

janineke Actief lid

15 dec 2010
    376
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Mijn zoontje is ook al een paar dgn aan het kwakkelen, dan wel dan geen koorts, hoesten en slijm op de longen. Hij kreeg meteen een kuur en een puffer. Hij voelt zich gelukkig weer wat beter. Hopenlijk voelt jouw kleine zich snel wat beter en idd terug naar de ha, maar dat was je al van plan.;)

13. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Jeetje wat vervelend :(

Ik loop ook al twee weken te kwakkelen met de griep :(
    Voor die kids vind ik het altijd 10x erger.

Beterschap !

14. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Wij hadden dit exact een jaar geleden ook met onze oudste zoon. Al een maand niet fit, heel veel hoesten (het leek wel een zeehond in plaats van een kind ;)) en op kerstavond flinke koorts. De HA wilde er ook niets aan doen en had het idee dat het gewoon een griepje was. Tot Eeste Kerstdag. Hij werd alleen maar zieker en de koorts kregen we ook niet meer onder controle met een zetpil. Uiteindelijk op Eerste Kerstdag naar de HAP gereden, uren zitten wachten en de conclusie was dat hij een longontsteking had :$. Daar liep hij dus al een tijdje mee rond.

Houd het dus in je achterhoofd dat het ook nog weleens een (beginnende) longontsteking kan zijn en als jullie het niet vertrouwen toch naar de HAP gaan. Wij hadden ook het idee dat we weer zonder resultaat weggestuurd zouden worden, maar dat was dus gelukkig niet het geval.

15. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach gossie, veel beterschap voor alle zieke kindjes. zo sneu altijd.

ik hoop dat je kleintje snel opknapt ts en dat de HAP niet nodig zal zijn met de kerst.

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja daar had de huisarts het ook al over dat als ze koorts bleef houden ik maar weer terug moest komen.... vandaar dat ik sowieso dinsdag terug ga. mn vent had afgelopen mei longontsteking en was ook doodziek. hou het in de gaten.

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

jij ook sterkte... bent nog es helemaal alleen nook dat je niet even een keer kan afwisselen met een man:(:)

18. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

he jeetje...mijn droppie kwakkelde ook al tijdje telkens leek het minder te worden, maar zij hoeste niet... tot ze hoge koorts kreeg en last van dr oren...toen heeft ze antibiotica kuurtje gekregen, en ze knapte heel snel op...
    ik snap niet dat de huisarts je zolang al laat lopen nu...even samen met je man heen gaan, en anders toch huisartsenpost als je het niet vertrouwd sterkte en beterschap

19. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    wij zijn vanmiddag bij de huisartsenpost geweest, waarschijnlijk oorontsteking, begonnen bij een luchtweginfectie.. zo sneu, hoop dat de antibiotica snel aanslaat, ze is eigenlijk nooit echt ziek en nu is het een hoopje ellende... succes meiden!

20. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Dankje.

Klopt ja, dit vind ik ook het moeilijkste aspect van single mom zijn, als m'n kindje ziek is. Niet even overleggen, niet samen beslissen en snachts er altijd zelf uit...maar ja, voor de kleine ga ik gewoon door hoor :)

Deel Deze Pagina