onze oudste is al een maand niet fit en aan het kwakkelen. pas 3 weken aan een stuk gehoest ( nou meer geblaft) en koorts en heel de handel. net een week iets beter en gister zag ik de bui al weer aankomen. conclusie: ligt nu weer met 38,6 op bed. hoest als een zeehond, wil al weken niets eten. dokter geeft niets, hoort er allemaal bij ja zal best maar toch niet als het al een maand duurt en er totaal geen fut in dat kind zit? kga dinsdag anders maar weer langs de huisarts. man wilde naar de hap maar die doen ook niks weet ik uit ervaring. ach we zien het maar weer aan. zal weer een gezellige nacht worden vrees ik. pfffff fijne kerst iedereen
ach gut! heel veel beterschap! en hoop dat ie zich snel beter voelt! en ook fijne feesdagen,als het een beetje gaat..
Als je echt enorm twijfelt zou ik gaan springen hoog en laag. Desnoods rij ik met hem naar de eerste hulp toe of bel ik de ambulance, hulp zal er komen! Succes, hoop dat hij snel beter word en weer wat wil eten....
ik denk de tijd van het jaar, ben zelf ook steeds aan het kwakelen maar sneu is het wel idd vooral als ze zo blaffen
ja ben zelf ook al iedere keer verkouden en doe hier heel de dag niets anders als neusjes afvegen. maar tis gewoon vermoeiend. ze huilt nu steeds in dr slaap. hoop dat de zetpil dalijk zijn werk gaat doen
Hier ook hoor. Mijn jongste is al een maand ziek en meer als neusdruppels geeft onze HA niet. Ze heeft ook af en aan koorts, verhoging en dan weer een paar dgn normaal.... Helaas denk ik ook dat het uitzieken word. Misschien extra vitamienen geven?
ja dat is misschien nog wel een idee. kan geen kwaad. af en toe druiven of een appel gaat er wel in maar groente al weken niet bedankt en beterschap ook
Heel herkenbaar, ik loop ook al dagen weer met halve oogjes omdat ik bijna elk uur bij haar op dr kamertje ben als ze weer s bijna stikt.. Hier is het 2 weken rustig geweest, alleen wat hoesten maar verder prima. En sinds deze week is t ook weer hommeles. Ze is getest op kinkhoest (daar dacht de HA meteen aan), maar was negatief. Van week weer geweest toen d'r koorts ineens weer terug was, maar volgens de (vervangende) arts had ze nu gewoon griep. En bij haar uit zich dat helaas vooral in enorme hoestbuien. Sterkte!
Mijn zoontje is ook al een paar dgn aan het kwakkelen, dan wel dan geen koorts, hoesten en slijm op de longen. Hij kreeg meteen een kuur en een puffer. Hij voelt zich gelukkig weer wat beter. Hopenlijk voelt jouw kleine zich snel wat beter en idd terug naar de ha, maar dat was je al van plan.
Jeetje wat vervelend Ik loop ook al twee weken te kwakkelen met de griep Voor die kids vind ik het altijd 10x erger. Beterschap !
Wij hadden dit exact een jaar geleden ook met onze oudste zoon. Al een maand niet fit, heel veel hoesten (het leek wel een zeehond in plaats van een kind ) en op kerstavond flinke koorts. De HA wilde er ook niets aan doen en had het idee dat het gewoon een griepje was. Tot Eeste Kerstdag. Hij werd alleen maar zieker en de koorts kregen we ook niet meer onder controle met een zetpil. Uiteindelijk op Eerste Kerstdag naar de HAP gereden, uren zitten wachten en de conclusie was dat hij een longontsteking had . Daar liep hij dus al een tijdje mee rond. Houd het dus in je achterhoofd dat het ook nog weleens een (beginnende) longontsteking kan zijn en als jullie het niet vertrouwen toch naar de HAP gaan. Wij hadden ook het idee dat we weer zonder resultaat weggestuurd zouden worden, maar dat was dus gelukkig niet het geval.
ach gossie, veel beterschap voor alle zieke kindjes. zo sneu altijd. ik hoop dat je kleintje snel opknapt ts en dat de HAP niet nodig zal zijn met de kerst.
ja daar had de huisarts het ook al over dat als ze koorts bleef houden ik maar weer terug moest komen.... vandaar dat ik sowieso dinsdag terug ga. mn vent had afgelopen mei longontsteking en was ook doodziek. hou het in de gaten.
jij ook sterkte... bent nog es helemaal alleen nook dat je niet even een keer kan afwisselen met een man
he jeetje...mijn droppie kwakkelde ook al tijdje telkens leek het minder te worden, maar zij hoeste niet... tot ze hoge koorts kreeg en last van dr oren...toen heeft ze antibiotica kuurtje gekregen, en ze knapte heel snel op... ik snap niet dat de huisarts je zolang al laat lopen nu...even samen met je man heen gaan, en anders toch huisartsenpost als je het niet vertrouwd sterkte en beterschap
wij zijn vanmiddag bij de huisartsenpost geweest, waarschijnlijk oorontsteking, begonnen bij een luchtweginfectie.. zo sneu, hoop dat de antibiotica snel aanslaat, ze is eigenlijk nooit echt ziek en nu is het een hoopje ellende... succes meiden!
Dankje. Klopt ja, dit vind ik ook het moeilijkste aspect van single mom zijn, als m'n kindje ziek is. Niet even overleggen, niet samen beslissen en snachts er altijd zelf uit...maar ja, voor de kleine ga ik gewoon door hoor