Hier gooien we een extra matras erop voor de controles. Klossen kunnen niet onder ons bed, kratjes zouden wel kunnen maar ik vind het fijn als mijn bed niet zo hoog is. 70 cm kom ik echt niet in en vind het toch ook wel belangrijk als een kraamvrouw haar bed in kan! Zonder opstapje ja, heb al genoeg moeilijkheden met bekken en rug.. Als de kraamverzorgster het met een extra matras erop nog niet genoeg vindt dan maar geen zorg. Kan nou niet zeggen dat die controles de vorige keer zoveel inhielden. En bed opmaken hoeft ook niet.
Hier ook geen klossen. En ook geen extra matras. Had wel een hele makkelijke kraamzorg dus dat scheelt. Her ook een boxspring.
Jaa die kleinere klossen heb ik in mijn woonplaats bij de zorgwinkel gehaald en de klossen die gratis bezorgd/opgehaald worden heb ik via de kraamzorg en die deden dat via Harting-Bank. Ik weet niet of het alleen een bepaalde regio is maar je kunt altijd even bellen. Ze verhuren nog meer zoals een rugsteun, douche kruk ect. wat ook allemaal gratis verhuurd word en gratis thuis gebracht en weer opgehaald, ook kun je er een kraampakket bestellen (dat is wel weer tegen betaling) 21euro kost die volgens mij,