ik wil er nooit oud uitzien :/

Discussion in 'De lounge' started by ALeV84, Jul 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    2,358
    2
    38
    hey meiden, hebben jullie dat ook zo erg; angst om oud te worden.

Over paar jaartjes ben ik 30 en ben zo bang voor de eerste rimpeltjes. Ik wil er dan ook alles aan doen om dit zolang mogelijk te voorkomen. Zo heb ik een tante van 45 jaar die eruit ziet als 30. Maarja dat is genetisch en niet iedereen heeft zo'n geluk. Wat kan ik doen om rimpeltjes en, nog erger, huidverzakking te voorkomen. Kennen jullie bijvoorbeeld een maskertje of andere middelen die echt effectief zijn tegen ouderdom?? Ik had ergens gelezen dat sporten en veel water drinken erg goed is tegen ouderdom. Kennen jullie nog meer van dat soort trucjes om je huid te beschermen tegen het oud worden?

Als jullie er de middelen voor zouden hebben, zouden jullie dan later kiezen voor botox of plastisch chirurgie om er jonger uit te zien. Ik weet niet maar ben er de laatste tijd zo mee bezig :):)

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    Sorry maar ik ben er totaal niet bang voor en vind dan ook dat je het wel erg overdrijft. Het komt over of dat je denkt dat je van de een op andere dag vol rimpels zit.
    Nou meid na 35 jaar zijn die er nog echt niet veel te zien.

Dus ... leef gezond, sport en probeer zo min mogelijk ongezonde dingen te doen en dan komt het allemaal goed.
    En zo niet dan kun je altijd nog wat aan de rimpels en dergelijke laten doen!

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Het enige dat echt helpt: Uit de zon blijven!!!!!!!!

4. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik ben absoluut niet bang om oud te worden, en er ouder uit te gaan zien. En botox zal ik al helemaal niet aan denken. Ik vind oudere vrouwen helemaal niet lelijk om te zien.

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

Feb 6, 2012
    4,310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben er ook totaal niet bang voor. Smeer ook zelden cremes oid. Heb nog een heel jonge huid en uitstraling maar mochten de rimpels komen dan So be lt. Hoort erbij en is iets om trots op te zijn.

Geen trucjes dus.

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Ja, ik heb er een. Niet te veel stressen. Scheelt een paar rimpels.

Weet je, ik heb een vriendin die altijd met haar huid bezig is. Veel sporten, dure behandelingen, dure cremes. Ze is 34, maar heeft een huid van iemand van 44. Dus tjah...

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Haha, nou ik ben er op zich ook wel mee bezig.
    Ik word binnen een niet al te lange tijd ook 30, en ik weet het, ik moet me niet aanstellen... maar pfff.

Ik geloof niet zo in liftende, anti rimpel cremes. Wél in je huid goed verzorgen, hydrateren en beschermen.
    Daarbij ben ik gezegend met een fantastische stevige huid en goede jukbeenderen.
    Mijn moeder heeft precies dezelfde huid, en aangezien ik wel eens met haar naar de sauna ga, zie ik dat er geen putjes/hangend vel in sight is.

Maar als ik erge rimpels zou krijgen, of het zou gaan hangen, JA dan ga ik zeker botox of plastische chirurgie overwegen :)
    Zolang je dat subtiel doet ( dus geen uitdrukkingsloos gezicht of monster boobs ) vind ik er helemaal niks mis mee.
    Jammer genoeg zie ik zoveel botox koppen waarmee de rimpels op het voorhoofd zijn verdwenen, maar aan de zijkant helemaal vervormen. Zoals Linda de Mol, brrrr.

8. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ik snap je gevoelens best hoor. Nu, op mijn 42e zou ik de klok qua uiterlijk best wel weer eens 15-20 jaar terug willen zetten. Grappig genoeg komt met de jaren ook berusting, en acceptatie dat we nu eenmaal allemaal ouder worden.

Hoewel ik de middelen er voor heb, is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt ooit voor botox of chirurgie te kiezen. Behalve het feit dat beiden risico's meebrengen vind ik dat vrouwen die dit soort methodes aanwenden er juist heel vreemd (en daardoor in zekere zin ouder) uitzien dan vrouwen die de natuur hun werk laten doen...

9. XoXo

XoXo Niet meer actief

Niet roken
    Niet in de zon
    Vochtinbrengende creme gebruiken (hoeft niet duur te zijn, heb zelf vam kruidvat)
    Genoeg water drinken
    Gezond leven/eten

Zal vast nog wat tips vergeten. Maar ik denk dat je je wel erg druk om maakt. Je kan het niet tegenhouden, misschien een beetje afremmen. Ik denk altijd aan de koningin, die heeft geld zat voor de duurste creme's maar heeft ook rimpels, dus zou het allemaal helpen???

10. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Wat is dat toch met die 30 jaar? Alsof vanaf de dag dat je 30 wordt je huid tot op je knieen gaat hangen. :$

11. MommyA

MommyA Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,016
    0
    36
    Ik ben niet bang om er oud(er) uit te gaan zien. Hoort erbij. Voor mij is me gezondheid belangrijk, niet me uiterlijk.

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Niet dan?! :$

13. MommyA

MommyA Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,016
    0
    36
    En al zou ik straks of ooit gratis wat aan mezelf mogen veranderen, dan nog zou ik het niet doen. Rimpels krijgen en veranderen hoort nou eenmaal bij het ouder worden. Tegenwoordig zijn steeds meer mensen daar tegen aan het vechten. Eeuwig jong en mooi willen blijven. Maar wat is er minder mooi aan steeds een beetje veranderen?

Tevreden proberen te zijn en sommige dingen gewoon accepteren ;)

14. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ja uit de zon blijven en eigenlijk zoveel mogelijk een zonnebril op.

Niet roken en daarnaast gezond eten.

Ik ben nu 33 en ik heb nog geen 1 rimpeltje.

Ook nog niet eens bij stilgestaan eigenlijk... Mijn moeder kreeg ze pas rond haar 50e geloof ik. Die is nu 54 en ziet er nog heel goed uit.

15. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,055
    0
    36
    In de boom
    Nou nu je het zegt ik ben 31 en zie best veel hangen;)

Nee serieus, ik dacht ook altijd bij de 30 houdt het op. Maar het ligt er helemaal aan hoe je eruit ziet.
    Ja ik heb lach rimpels en wordt al een jaar grijs. Maar ja wat doe ik daar aan.

16. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    Ik word eind dit jaar 30 en ik heb al aardig wat grijze haren, rimpels en voel me ook al 30.
    Heb er geen problemen mee, ben wel blij eigenlijk, geeft rust, hoef ik niet meer zo onzeker te zijn.
    M'n oogleden ga ik wel Laten liften over 10 jaar en misschien m'n borsten.

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh ja die zonnebril hahaha. Verschrikkelijk als ik er geen 1 bij me heb en het wordt zonnig. Dan knijpen mijn ogen direct bij elkaar en denk ik 'SHIT rimpels!!' wahahaha. Héél erg hahaha.
    Dan probeer ik zoveel mogelijk te ontspannen. Gelukkig heb ik bijna altijd een zonnebril bij me :p

18. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik ben 33, zwanger van m'n 5e kind, zit altijd heerlijk in de zon, gebruik geen dure gezichtscreme's ed en heb echt nog geen 1 rimpeltje!
    Ik maak me dus absoluut geen zorgen.... :D

19. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    2,358
    2
    38
    Het hebben van kinderen maakt ook een groot verschil denk ik. Ten eerste is er maar weinig tijd om wat aan je uiterlijk te doen. Ik ben de hele dag met kinderen bezig en hou maar weinig tijd over om in de spiegel te kijken. Mijn zussen hebben geen kinderen en kunnen zichzelf uren tutten, elke dag uitslapen, rusten etc. Nu met twee kleine kinderen merk ik aan mezelf dat het toch slopend effect heeft voor mijn lichaam. Niet dat ik dat erg vind hoor, maar het is wel iets wat mij ouder doet voelen. Kinderen verzorgen staat nu op de eerste plaats en mijzelf pas als er tijd voor is, bijna nooit dus hahaha

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

Meid, je bent pas over een paar jaar 30 (2 jaar 3 jaar??) Maak je daar nu nog niet zo druk om ;) Ik ben zelf ruim 37 en wilde dat ik 10 jaar jonger was :) Ook ik heb rimpeltjes en krijg iets grijs door mijn haar, maar gelukkig bestaat er haarverf en met wat make-up kun je best wat verdoezelen. Ik baal er ook wel eens van. Helaas, we worden allemaal ouder en ik snap echt wel wat je bedoeld, maar net wat de andere meiden zeggen, blijf uit de zon, niet roken en dagelijks je gezicht insmeren met goede (en hoeft niet zo duur) creme. Af en toe eens een maskertje, scrubje, gewoon jezelf goed verzorgen. Dat doet al heel veel.

Share This Page