Mima Xari, iemand ervaring?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Yummy, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Zoals de titel al zegt: heeft iemand ervaring met de Mima Xari kinderwagen?

Wij vinden hem qua design erg mooi en ook liep hij erg fijn, maar omdat het een nieuwe wagen is hier in Nederland kan ik er verder weinig over vinden.

We vonden hem mooi, maar we vonden ook dat tijdens het lopen met de wagen de wagenbak behoorlijk wiebelde/veerde en dat lijkt me voor een pasgeboren baby niet zo fijn?

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Op een wagenbak zit altijd speling/vering. Als dit niet het geval zou zijn en je loopt van een stoepje af dan wordt je kindje gelanceert.
    Het is een wagen die makkelijk in onderhoud is. Je kunt alles gewoon met een doekje afnemen en hardnekkige vlekken gum je met een ordinair gummetje gewoon weg. Deukjes in het materiaal verwijder je met een fohn.
    Had eerder verwacht dat je iets over de kap zou aanmerken doordat die uit 3 delen bestaat kan die iets of wat wiebelen veel mensen storen zich daar aan maar kan geen kwaad.

Een nadeel wat ik er aan kan bedenken is weinig opberg ruimte onderin.

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Jewe: Ik snap dat er altijd iets qua vering in zit, maar de hele bak schommelde heen en weer toen we over een drempeltje gingen (was zo'n oefenparcour bij babypark) en dat was met alle andere wagens écht niet zo. Deze bak lag veel minder stabiel.

Deel Deze Pagina