Heeft iemand wel eens zo'n test uitgevoerd? We hebben er net voor de fun eentje besteld uit Amerika. Ben benieuwd
Ik heb vele negatieve verhalen erover gelezen. Het is immers 50% goed of fout Maar kom hem even showen als je getest hebt,ben benieuwd.
Ja, met een 50/50 kans, zal het vast wel eens goed gaan, maar ik geloof niet in zulke testen. Zonde van het geld en de verzendkosten.
Als ik zo'n testen al zou doen dan zou het inderdaad voor de "leuk" zijn. Denk echt niet dat ze in die zin betrouwbaar zijn. En met 50% kans zullen er vast goede uitslagen bij zitten natuurlijk.
Joy ,kijk eens ff via youtube... Je kon ook de rodekooltest doen maar toch het is echt geen uitsluitende test mede het op de zuurtegraad van de urine de kleur aangeeft . Hopelijk kwam de test niet te veel en is hij wel juist maar ik vertrouw er niet op omdat ik ze al even opvolg bij dames die ik ken uit de US.
Ja natuurlijk laat ik de uitslag weten haha... Ik doe 'm ook voor de lol hoor, wacht daarna eerst op bevestiging van een echo of het dat geslacht ook daadwerkelijk is Vind het alleen wel grappig en lijkt me leuk om te doen.
Ik had hem besteld en 1 kennis uit Engeland ook. Mijn uitslag was overduidelijk meisje maar kreeg toch echt een jongetje.En bij haar was het net andersom.Neemt niet weg dat het erg grappig was om te doen maar ja 50% kans dat het dus goed is.
Soortgelijke test voor de lol gekocht, werd blauwer dan blauw, en een mooie meid dat er in m'n buik zit
Dus dan moet je dus de uitslag andersom nemen is die roze word het een jongen is die blauw een meisje
Ik heb vanochtend de test gedaan en zie resultaat op de foto. Ben benieuwd wat de echo voor een uitslag zal geven over een tijdje