Woensdag 08-08-07 3e echo !

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MamaMirella, 4 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Joepieeeeeeeeeeeeeee !

    A.s. woensdag hebben we onze 3e echo :D
    Ik ben dan 16 weken en heb uit eigen initatief een afspraak gemaakt bij babyvision...
    Ik kan niet wachten tot de 20 wkn echo, ik ben namelijk HEEEEEEEEEL erg benieuwd naar het geslacht :D:D
    Heb absoluut geen voorkeur, dus dat maakt me zo nieuwschierig !
    Duurt een half uurtje en krijg 5 z/w foto's mee :)
    Kunnen er weer een paar in m'n foto album!

    Nou ben ik benieuwd wie ook heel vroeg het geslacht wisten en bij wie het uiteindelijk NIET klopte :D hihi.. Ben bang dat het dalijk ineens niet klopt ofzo ;)

    -x-x-x-
     
  2. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Ik heb met 15 weken een echo laten doen bij babyvision hele aardige vrouw had ik maar toen wilde ze nog niet kijken omdat ze het dan vaker fout dan goed kunnen hebben ze zei dat ze het meestal pas met 18 weken goed kunnen zien dus hopelijk zien ze het bij jou kleintje het wel woensdag :D
    Ik ging toen me 20 weken echo laten doen en daar wilde ze niet eens kijken maarja dat was toch al een raar mens.
    Dus toen ben ik met 21 weken weer naar babyvision geweest weer dezelfde vrouw en ze zag binnen een seconde dat het een jongen was.
    Mijn voorgevoel had het juist :D het was dus niet echt een verrassing :)

    Ik had ook geen voorkeur maar wel een sterk gevoel droomde er ook steeds over.
    Heb jij al een voorgevoel?
     
  3. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik heb 2 keer gedroomd dat het een jongen is !
    Maar sinds ik die afspraak heb gemaakt weet ik het echt niet :D haha Weet niet waarom ? :)
    Maar ik had gebeld, en ze zien het geslacht het best ong. vanaf 17 weken zeiden ze, maar ik heb met 20 weken weer een echo, dus vond het leuker om 4 wkn er tussen te hebben, dus had gevraagd of dat kon en of ze het dan wel al konden zien !
    Toen zei ze, Ja hoor! Dat moet vast lukken :D
    Ik blij, maar ben wel bang dat ze het fout hebben ofzo hihihi.. 't is allemaal nog zo klein :)

    Spannend... heb er heen de nacht over gedroomd, maar niet over het geslacht ! Wist toen ik wakker werd nou nog steeds niet wat het was.. :S hihihi

    -xxx-
     
  4. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Ja ik vond het ook leuk om er 5 weken tussen te hebben.
    Ik heb met 10 weken me 1ste echo gehad met 15 weken de 2de en 20 weken de 3de en 21 weken de 4de want ja met de 20 weken echo wist ik nog niet wat ik kreeg en wilde het nu wel weten was zo nieuwsgierig.
    Vlak voor Wessel geboren werd nog een echo in het ziekenhuis om te kijken hoeveel vruchtwater er was dus daar heb ik ook nog 3 echofoto's van :D
    Is wel leuk om een echofoto's te hebben van 25-12-2006 in de ochtend een paar uur later lag hij op me buik :D

    Ik hoop voor je dat ze het kunnen zien en ben benieuwd of het dan ook een jongen is zoals je heb gedroomd.
     
  5. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ja, spannend hè. :D hihihi
    Zo, lijkt me idd. heel apart, een echo foto vlak voor je bevalling ! Super ! :D

    -xxx-
     
  6. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Nog een paar uren :D
     
  7. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Heel veel plezier :D
    Laat je weten hoe het was?
     
  8. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik ben gister bij Babyvision geweest in Delft. Een enorme leuke ervaring. Voor het eerst de tranen gevloeid bij het horen dat het duidelijk een meisje is. Ik wens je heel veel plezier en succes.. geniet er van!
     
  9. fioon

    fioon Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    En hoe was het? Of moet je vanavond nog? :D
     
  10. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal !

    Het word een jongetje! *jeeh*
    Echt superr... :D Hij was wel een beetje dwars, draaide zich elke keer om en lag op de meest lastige manier die je kan hebben hahhahahha! Net zo eigenwijs als zn ouders ;)

    Laatje, had jij ook die man? (Rudy?)
    Hij was wel heeeeeeeel aardig we hebben in een deuk gelegen ;)

    -xxx-
     
  11. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Gefeliciteerd :D
    Hebben je dromen toch gelijk gehad ;)
     
  12. fioon

    fioon Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Gefeliciteerd, leuk een jongetje!

    Nu nog de foto's, ben benieuwd!
     
  13. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    JAA! Toch goed gedroomd ;) Ben zóóó blij !

    -x-
     
  14. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Proficiat met jullie knul! Leuk hoor.. Nee, wij hadden een vrouw, was ook erg aardig.. Alleen een beetje gehaast. Alles was zo strak gepland, ze had precies een half uur. Net lopende band werk hihi.. Maar ja, ik had nog wel uren naar onze meid kunnen kijken. Tijd gaat altijd snel zo..
     
  15. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Thanksss.. :D Ben erg blij !
    En bij mij duurde het niet eens een half uur en ik kreeg wel 5 foto's mee, maar 3 dezelfde :confused: hmm.. 'T is dat het zo'n gezellige vent was ;)

    -xxx-
     

Deel Deze Pagina