Kwam t uiteindelijk wel goed?? Haha Als in... dat je nu wél gezellig de dagen door kunt brengen zonder altijd dat geschreeuw en gehuil etc? (Naja bijna zonder dan...)
nee dat weet ik eigenlijk ook wel... dat zijn vaak de gezinnen waarvan de beide ouders veel werken... en dus maar weinig echt tijd hebben voor hun kind. Dus dan heb je waarschijnlijk ook al heel andere situatie.. Maar soms wel “jaloersmakend”....
Hier zijn we overgegaan naar 'je hebt het aangeraakt dus hoef ik het niet meer' nadat ik hem zelfs moest helpen. Of bak je een tosti omdat hij dat zoooo graag wil en staat ie voor zijn neus: nee hoef ik niet, ik wil liever boterham met hageltjes. Op die momenten... schiet mij maar lek. Zelf gemaakte pizza op t menu vandaag, hij is meeweest naar de winkel en pizza gemaakt: lust ik niet, ik lus geen olijven (terwijl hij morgen olijven mee naar school neemt en hij ze altijd eet, ook verwarmd). Ik kan zooooo slecht tegen dat gezeur. Meneer is ook 4.
Ja! Meestal zelfs helemaal zonder geschreeuw en gehuil. Kan nu echt oprecht genieten en zeggen dat ik het heerlijk vind.
Ahh blij om te lezen!!! Heb nu serieus heeel vaak t gevoel dat het nooit meer goed gaat komen, getekend voor t leven ! Haha
Hij is als eerste klaar met omkleden bij zwemles, juf op school zegt dat hij 1 van de zelfstandigste kinderen is maar hier loopt ie wel eens in zn blote kont door huis omdat zijn broek en onderbroek uit gegaan zijn bij t plassen en hij t opeens niet meer aan krijgt. Hoera! Maar als een vriendje aanbelt,vliegt hij in de kleren. 4 jaar, echt enige leeftijd 'zucht' Snap echt wel wat mam bedoelde met kinderen krijgen is 1 ding, ze groot brengen een hele andere tak van sport. Ben blij dat de baby nog niet brutaal kan zijn hahaha
Wat ik wel lastig vind aan jongens... de wc die extra snel vies wordt. Hij staat op (jaja zitten is de harde eis) maar drupt niet goed na en springt op de grond en hoera! Mijn wc vloer weer onder de urine! Of ik heb weer natte billen omdat zn piemel weer eens niet goed naar beneden wees. Maar goed, geen gedoe met mentruatie haha dus t heeft voordelen die mannen
Haha hier ook alleen zittend naar wc... en gewoon met een papiertje ff afdeppen. Ohja, en m beetje naar beneden drukken tijdens t plassen als ie n harde straal heeft haha godzijdank doet de oudste dit voorbeeldig en heb ik zelf m’n man zover dat ie zittend gaat plassen!!! Wat n heerlijkheid!!
Het ging hier goed, meneer wordt er weer makkelijk in haha Ja man zit hier ook, harde eis toen we gingen samenwonen hahahaha. Als je wil dat we samen dit huis kopen, ga je wél zittend plassen. Je piemel valt er echt niet vanaf als je zit
En wil je zelf niet liever werken dan? Mss is het thuisblijven met de kinderen toch niet 100 uw ding? Ikzelf ben ook een tijdje volledig thuis geweest en ik vond eigenlijk niet dat de band en de aandacht voor mijn kinderen beter was . Beetje zoals u, zaagde ik te veel en ik wou het huishouden dan nog netjes gedaan en lekker koken,.... Ik denk dat je bepaalde zaken moet kunnen loslaten als je thuis blijft en dat was voor mij een ramp.
Daar heb je zeker een punt ... Maar ik ga liever niet werken idd.. met als rede dat de tijd al veel te snel voorbij gaat. En ze voor je t weet alweer de deur uit zijn zo onderhand. Wél heb ik mijn eigen hobby’s, alleen ligt dat wat stil door tegenslagen.. dus de momentjes echt voor mezelf en waar ik energie uitput zijn tijdelijk vervallen..